נוני מוזס הגיע לפגישה במשרדי ערוץ 10 בגבעתיים

מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות", עשוי לרכוש חלק ממניותיו של ארנון מילצ'ן בערוץ ■ מזה למעלה מחודשיים בעלי המניות של ערוץ 10 אינם מזרימים לו כספים

מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, הגיע בשבוע שעבר למשרדי ערוץ 10 בגבעתיים - כך נודע ל"גלובס". מוזס הגיע מלווה בעורכי דינו ובחן מסמכים בערוץ. הדבר עשוי להעיד על התקדמות משמעותית במגעים מולו. מוזס עשוי לרכוש חלק ממניותיו של ארנון מילצ'ן, שהודיע זה מכבר על כוונותיו לעזוב את הערוץ שבו הוא מחזיק 24% מהמניות.

מוזס אינו יכול להחזיק בכל המניות, אולם הוא יכול להחזיק עד ל-8% בערוץ טלוויזיה המשדר שבעה ימים בשבוע.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", מוזס גם בחן רכישה בזכיינית ערוץ 2 רשת. לא מן הנמנע כי במסגרת המגעים הללו ישתלב מוזס במיזוג בין שני הגופים, כבעל מניות שלישי לבעל השליטה בערוץ 10 יוסי מימן, ולבעל השליטה ברשת אודי אנג'ל.

בימים הקרובים אמורה הנהלת הערוץ להגיש לרשות השנייה בקשה לרישיון בשנת 2013. הדבר אמור להפוך את החברה לבעלת אופק עסקי מובהק יותר. זאת למרות מצבה הרעוע בימים אלה.

יש לציין כי למעלה מחודשיים איש מבעלי המניות של ערוץ 10 אינו מזרים לו כסף. מימן הפסיק את הזרמתו לפני יותר מחצי שנה, ואילו רון לאודר, שהמשיך להזרים אחר-כך, העביר את הסכום האחרון מטעמו ב-15 באוגוסט 2011.

הדבר יוצר תזרים בעייתי לערוץ, ועם זאת, מצבו אינו חמור כפי שהיה בתקופה הזו לפני שנה, שכן לערוץ יש אלטרנטיבת שידורים ריאלית שמאפשרת את קיומו לעת עתה. בכל אופן, על מנת להתקיים לאורך זמן, חייב הערוץ למצוא משקיע נוסף בהקדם האפשרי. במסגרת מאמצים אלה, נודע, גם המגעים מול איש העסקים חזי בצלאל לא ירדו מהפרק.

באחרונה מכר מוזס את עיקר מניותיו בחברת הכבלים הוט לבעל השליטה בה, פטריק דרהי. מוזס ממשיך להחזיק עוד כ-3% ממניות החברה. מהלך זה מרחיב את יכולות הקבוצה והעומד בראשה לבצע מהלכים בשוק התקשורת המסחרית.

בערוץ 10 סירבו להגיב. יוסי מימן לא מסר את תגובתו. מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.

אחזקות ערוץ 10
 אחזקות ערוץ 10