למ"ס: 68% תפוסה במלונות בחודש ספטמבר

התפוסה הגבוהה ביותר בחודש זה נרשמה בים המלח (78%) ואחר כך בתל אביב (77%), באילת ובחיפה (72%) ■ בספטמבר לנו במלונות ברחבי הארץ 1.8 מיליון אנשים, 39% מהם תיירים והיתר ישראלים

68% תפוסה במלונות בחודש ספטמבר, כך עולה מנתונים שפרסמה היום (ג') הלמ"ס. התפוסה הגבוהה ביותר בחודש זה נרשמה בים המלח (78%) ואחר כך בתל אביב (77%), באילת ובחיפה (72%). ואילו בערי תיירות אחרות התפוסה הייתה נמוכה יותר ונעה בין 61%-62%.

עוד עולה מהנתונים כי בחודש ספטמבר לנו במלונות ברחבי הארץ 1.8 מיליון לנים, 39% מהם תיירים והיתר ישראלים. בהתאחדות המלונות מרוצים מתוצאות חודש ספטמבר.

מניתוח שהם עשו לנתוני הלמ"ס עולה כי חלה בחודש החולף עלייה של 21% לעומת ספטמבר אשתקד במספר הלינות. "תוצאות ספטמבר הן הפתעה חיובית זאת בשל החששות המוקדמות מהאטה בתיירות הנכנסת על רקע מאמצי הפלשתינים להכריז בחודש זה באו"ם על מדינה עצמאית", אומר שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם מספר הלינות במלונות ברחבי הארץ ב-16.4 מיליון: 9.1 מיליון לינות היו של ישראלים והיתר של תיירים שהיוו כ-45% מסך כל הלינות. מדובר בעלייה של אחוז אחד בלבד. בתקופה האמורה הגיעה תפוסת החדרים ל-66%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.