קבוצת פישמן מקימה זרוע פעילות לאנרגיה המתחדשת

רוכשת 50% מחברת ג'י סיסטמס מערכות סולאריות ■ לחברה, המעסיקה למעלה מ-50 עובדים, צבר הזמנות למערכות קטנות ובינוניות בהיקף של מאות מיליוני שקלים

קבוצת פישמן מרחיבה את פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת: הקבוצה חתמה על הסכם לרכישת 50% ממניות חברת ג'י סיסטמס מערכות סולאריות.

ג'י סיסטמס הינה אחת מחלוצות התחום הסולארי בישראל ועוסקת בייזום, שיווק והקמת מערכות סולאריות. החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי דר' ישראל אוחנה, אבי אלקיים ודן זכאי.

ג'י סיסטמס מחזיקה בנתח שוק של כ-8% בתחום הפוטו-וולטאי בישראל, והקימה עד כה מאות מתקנים סולאריים ברחבי הארץ. לחברה, המעסיקה למעלה מ-50 עובדים, צבר הזמנות למערכות קטנות ובינוניות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, בהספק מותקן כולל של עשרות מגה וואט.

לקבוצת פישמן, כיזם בתחום הסולארי, היכרות עמוקה עם חברת ג'י סיסטמס, אשר יזמה והקימה עבור חברות הקבוצה למעלה מ-100 מערכות בהספק כולל של כ-5 מגה וואט.

רונית פישמן, מסרה היום: "קבוצת פישמן רואה באנרגיה ירוקה בכלל, ובתחום הפוטו-וולטאי בפרט, מנוף צמיחה משמעותי, ההולם את ערכי הקבוצה בהגנה על הסביבה. הקבוצה בחנה מספר רב של חברות הפועלות בתחום והתרשמה מהיכולות המוכחות של ג'י סיסטמס".

דר' ישראל אוחנה, מנכ"ל ג'י סיסטמס, ציין כי "אנו גאים בהחלטת קבוצת פישמן לבחור בחברת ג'י סיסטמס כשותף שיוביל את עסקי הקבוצה בתחום הפוטו-וולטאי. כניסתה של קבוצת פישמן כשותף בחברה, תאפשר לנו לספק סל פתרונות מגוון ללקוחות החברה בתחום המערכות הבינוניות והגדולות, ותספק את הגב הפיננסי הדרוש לשם הקמת מתקני תשתית בהיקפים גדולים והתרחבות לשווקים בחו"ל. אנו רואים בהחלטת הקבוצה הצבעת אמון בעובדי ומנהלי החברה וביכולת של החברה להוביל את התחום הפוטו-וולטאי בישראל בשנים הקרובות."

העסקה ממתינה לאישורים רגולטורים וצפויה להסגר עד סוף השנה.

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".