מחיר התקלות: 40% מבעלי בלקברי שוקלים להחליף מכשיר

בעקבות סדרת התקלות שפגעה בשירותי הרשת של מכשירי הבלקברי ברחבי העולם משתמשים רבים מתחילים לשקול אופציות אחרות ■ האייפון של אפל היא האופציה המועדפת

המצב הרעוע של חברת RIM (ריסרץ' אין מוישן), יצרנית מכשירי הבלקברי, הופך להיות גרוע יותר. בלוג הטכנולוגיה Gigaom דיווח לפנות בוקר על סקר חדש שנערך בקרב 500 מומחים במגוון רחב של תעשיות וארגונים מצא כי לאור התקלה המפורסמת שהתרחשה לפני כשבועיים ופגעה בשירותי הרשת של מכשירי החברה, משתמשים ותיקים רבים של מכשירי הבלקברי כבר מוכנים לעשות המעבר למכשיר אחר.

על פי הסקר, כ-40% מתוך הנשאלים דיווחו כי הם שוקלים אופציות אחרות לסמארטפון הבא שלהם כאשר 67% מתוכם דיווחו כי האייפון יהיה המכשיר איתו יחליפו את הבלקברי שלהם. פחות מ-25% העדיפו את האלטרנטיבה של מערכת ההפעלה אנדרואיד ו-5% חושבים לעבור דווקא למכשירי Windows Phone.

כזכור, לפני כשבועיים קרסו בבת-אחת שרתי בלקברי ברחבי אירופה, אפריקה ובמזרח התיכון. כתוצאה מכך מיליוני משתמשים התקשו לקבל מיילים, להתחבר לרשת וגם לתקשר באמצעות תוכנת הודעות הטקסט של בלקברי, BBM. התקלה תוקנה בהדרגה ובתוך יומיים חזרו השירותים לפעול בצורה תקינה.

שבוע לאחר מכן פרסמה החברה התנצלות רשמית ואף העניקה ללקוחות שסבלו מהתקלה פיצוי בסך 100 דולר בהורדת אפליקציות מחנות האפליקציות של מכשירי הבלקברי: