מבטח שמיר: צפויה חזרה למסחר בבורסה בתחילת 2012

הבוקר פרסמה החברה את המסלול, "אבני הדרך", שמימושן יאפשר את החזרה למסחר באחד העם

חברת ההשקעות מבטח שמיר הנמצאת של איש העסקים מאיר שמיר ממשיכה לפעול להחזרת מניותיה למסחר בבורסה בת"א.

הבוקר פרסמה החברה את המסלול, "אבני הדרך", שמימושן יאפשר את החזרה לאחד העם. נזכיר כי המוקש המרכזי הוא פרסום דוחות תנובה, שמבטח שמיר וקרן אייפקס מחזיקות בבעלות עליה.

מבטח שמיר, תנובה וקרן אייפקס, יפעלו על מנת לאפשר לחברה לפרסם מחדש את דוחותיה הכספיים בהתייחס לתקופה שהחל ממועד השקעתה בתאגיד ההחזקות ועד לרבעון השלישי של שנת 2011 , כך שייכללו מדידה בשווי הוגן של השקעת החברה בתנובה בצירוף הערכות שווי בקשר עם שוויה ההוגן של ההשקעה לא יאוחר מיום 31 בינואר 2012.

בנוסף, הצדדים יפעלו על מנת לאפשר למבטח שמיר לצרף לדוחותיה התקופתיים של שנת 2011 , דוחות כספיים מאוחדים של תנובה לפי התקינה הישראלית, בהתייחס לתקופות קודמות רלבנטיות, וזאת לא יאוחר ממועד פרסום הדוחות התקופתיים של החברה לשנת 2011 או לרבעון הראשון של 2012, המוקדם מביניהם.

עוד נאמר בהודעת החברה כי הצדדים יפעלו על מנת לאפשר לחברה לצרף לדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2012, דוחות כספיים מאוחדים של תנובה לפי התקינה הישראלית עם באור התאמה לתקינה הבינלאומית (או לחילופין לפי התקינה הבינלאומית) ודוחות מיוחדים של תאגיד ההחזקות (באמצעותו מחזיקה מבטח שמיר ביחד עם אייפקס במניות תנובה), בהתייחס לרבעון הראשון של שנת 2012 , וזאת לא יאוחר ממועד פרסום הדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון של שנת 2012 או 31.5.2012, המוקדם מביניהם.

החל מהדוחות לרבעון הראשון של שנת 2012 , תציג מבטח שמיר בדוחותיה את ההשקעה בתאגיד ההחזקות על פי שיטת השווי המאזני ובהיותו חברה כלולה מהותית תצרף החברה לדוחותיה את הדוחות הכלולים.

לאחר שיושגו אבני הדרך האלה, תתאפשר החזרת ניירות הערך של החברה למסחר בבורסה תוך מספר ימים. כך מעריכים במבטח שמיר.