הגראדים הקפיצו את החדשות: 31.3% רייטינג לחדשות 2 במוצ"ש

טבלת הרייטינג השבועית: השקות מוצלחות ל"מירוץ למיליון" של רשת, "אליפות ישראל בדקה" של קשת ו"אחת אפס אפס" ו"מעושרות" של ערוץ 10

דני קושמרו ממשיך להיות הדמות הטלוויזיונית המובילה על המסך גם בשבוע הזה. מקבץ האירועים בסוף השבוע האחרון הפך את מהדורת חדשות השבת של ערוץ 2 למשדר הטלוויזיה הנצפה של השבוע האחרון עם רייטינג של 31.3%. מהדורת חדשות ערוץ 2 סיימה את השבוע בממוצע של 23.8% צפייה.

"אולפן שישי" עם יאיר לפיד התמקמה על 18.3% צפייה. הנתונים הגבוהים של ערוץ 2 בזמנים שבהם יש חדשות בעלות חשיבות לאומית מוכיחים כי הערוץ שומר על מעמדו כמדורת השבט הכמעט בלעדית, כאשר הערוצים 10 ו-1 כמעט נעלמים.

באופן כללי, היה זה שבוע של השקות בערוץ 2 ובערוץ 10, מה שסיפק רמת נתונים גבוהה יחסית. "המירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת עמדה בציפיות ממנה והשיקה עונה בנתון גבוה משל העונה הראשונה - 26.4%. "אליפות ישראל בדקה" העניקה לקשת 23.4% מספקים.

בערוץ 10 השיקו את יום שני החדש עם שתי הצלחות שנעו סביב ה-14% - "אחת אפס אפס" ו"מעושרות". "בנות הזהב" ממשיכה להוכיח כי סיטקום זול וממוחזר עשוי לספק נתונים מוצלחים יותר מריאליטי שעולה מיליונים, עם 14.7% צפייה.

ולמרות כל ההשקות, "שלוש" של קשת ממשיכה להניב נתונים גבוהים מכולן - 29.7% צפייה לתוכנית השבוע והמקום השני בטבלה לדוקו-ריאליטי שידוכים של קשת. "סברי מרנן" לא מאכזבת אף היא ומגיעה ל-25.6% צפייה.

שבוע טוב חלף גם על רשת: התחקיר על הסופרת שלא סופרת אנשים דווקא סופר נקודות רייטינג ל"כלבוטק" עם 20.8% צפייה, ו"אחד נגד 100" בעונתה החמישית מאמירה ל-23.6% צפייה.

רייטינג שבועי 29 אוקטובר
 רייטינג שבועי 29 אוקטובר