אינטל במו"מ לרכישת InVision הישראלית ב-50 -60 מ' ד'

כחלק מכוונתה להגדיל את מקורות ההכנסות ואת האטרקטיביות מתחום המחשוב האישי, מחפשת אינטל לספק גם יכולות תפעול של אפליקציות ע"י ללא מגע או תנועת עכבר

כחלק מכוונתה להגדיל את מקורות ההכנסות ואת האטרקטיביות מתחום המחשוב האישי, מחפשת אינטל לספק גם יכולות תפעול של אפליקציות על-ידי ללא מגע או תנועת עכבר.

ענקית השבבים אינטל מחפשת במסגרת זאת לבצע רכישה של טכנולוגיה שתאפשר את היכולות האלו, וייתכן שמצאה פתרון בחברת Invision הישראלית תמורת 50-60 מיליון דולר.

הרכישה, תהווה אקזיט מרשים למדי עבור המשקיעים הפרטיים שמעורבים בחברה, שכן זו גייסה כ-2 מיליון דולר בלבד מאז הוקמה. מנכ"ל החברה שגיא בן-משה, סרב להגיב לדברים.

Invision הוקמה ב-2007 בידי בן משה ופרופסור רון קימל. בחברה פיתחו שבב שמזהה תנועה אנושית ויודע לפרש אותה כך שתתאים לתנועה במרחב הדיגיטאלי. Invision היא רק בתחילת הדרך ואף ללא הכנסות כרגע, והסכום הפוטנציאלי - אם כי יתכן וחלק משמעותי ממנו ישולם על פי עמידה באבני דרך - מעיד על החשיבות שמייחסת אינטל להשגת הטכנולוגיה. את החשיבות ניתן להבין מההצלחה של מיקרוסופט עם תוסף הקינקט לקונסולת Xbox, שמאפשר גם הוא זיהוי תנועה במרחב ללא מגע יד אדם.