נדחתה תביעת שכני אקירוב להריסת מעלית פנימית בדירתו

השופט יהודה פרגו דחה את תביעתה של משפחת שחמון לתשלום פיצויים ולהריסת המעלית שנבנתה בדירת חוה ואלפרד אקירוב, הממוקמת מעל לזו של משפחת שחמון במגדלי אקירוב

‎‎סוף לקרב המיליארדרים: בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את תביעתה של לילי שחמון, אלמנתו של המיליארדר היהודי-בריטי אפרים שחמון, כנגד אלפרד אקירוב וחברת אלרוב שבשליטתו.

‏הפרשה, המתגלגלת זה 5 שנים בערכאות משפטיות שונות, הגיעה לסיומה בפסק דין של 70 עמודים, שבו דחה השופט יהודה פרגו את התביעה של משפחת שחמון לתשלום פיצויים ולהריסת המעלית שנבנתה בדירת חוה ואלפרד אקירוב, הממוקמת מעל לזו של משפחת שחמון ב"מגדלי אקירוב" (או בשמם המקורי "מגדלי צמרת") בתל-אביב.

‏משפחת שחמון טענה כי לאחר שחתמה על חוזה לרכישת הדירה, רכש אקירוב דופלקס מעל לדירתה והקים בדירתו מעלית פנימית החודרת לתוך הממ"ד של דירתם ו"גורעת שטח מחלל הדירה", לשון פסק הדין.

‏‏אקירוב טען כי דירת משפחת שחמון נבנתה על-ידי אלרוב בהתאם להיתר הבנייה ובהתאם להסכם המכר.

בית המשפט המחוזי חייב ביום רביעי האחרון את משפחת שחמון לשלם את יתרת התמורה על הדירה, כ-1.7 מיליון שקל, ואת אלרוב למסור את הדירה, עם פיר המעלית על כנו, בתוך 30 יום.

‏אלרוב ובני-הזוג אקירוב יוצגו בידי עורכי הדין חני אבינרי, אלון יואלי ומיכאל טסלר ממשרד קנטור, אלחנני, טל ושות'. בני-הזוג שחמון יוצגו בידי עו"ד ד"ר משה וינברג.

‏משפחת שחמון מסרה בתגובה, באמצעות עו"ד ניר גבאי ממשרד עורכי הדין בנימין גבאי ושות', כי המשפחה "טרם קראה ולמדה את פסק הדין. לאור תוצאותיו וככל שיהיה מקום, יוגש ערעור לבית המשפט העליון".