איציק שמולי: "דפני ליף פעלה בבוטות; אני מנהיג המחאה"

מישהו היה חסר שלשום בהפגנה נגד יוקר המחיה ■ יו"ר התאחדות הסטודנטים שנעדר, תוקף לראשונה את דפני ליף: "היא פועלת בצורה אימפולסיבית"

יו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי, תקף אתמול (ב') את דפני ליף, ממובילות מחאת האוהלים, לאחר ההפגנה שארגנה במוצ"ש האחרון. שמולי, שחסרונו הורגש בהפגנה האחרונה, נחשב עדיין ל"מבוגר האחראי" בקרב מובילי המחאה - מה שלא הפריע לו לתקוף את ליף, ולהכריז כי "אני המנהיג".

"ניסיתי לשכנע את דפני שזה לא העיתוי הנכון, אולם ברקע שזה (ההפגנה) נקבע - זה נקבע", סיפר שמולי לחדשות ערוץ 2. "היא (ליף) פועלת בצורה אימפולסיבית, בצורה שהיא לטעמי מעט בוטה מידי. זה עלול להרתיע את האנשים", הסביר.

"שבוע אחר שבוע אני נאלץ להטיל אולטימטום שהעצרת בת"א תכלול את דגל ישראל ושירה של ההמנון הלאומי - אז כנראה שאנחנו לא מגיעים מאותה ההשקפה", המשיך שמולי. "ומעבר לזה, אני חושב שלעמוד מול מצלמה להטיל אולטימטום על ראש הממשלה - זו לא הדרך שלי".

"אם הייתי רוצה לנאום בהפגנה - הייתי הולך ל'כוכב נולד' או ל'נולד לרקוד'", הסביר שמולי. "אני לא צריך את הנאומים. אני גם לא צריך רשות מאף אחד כדי להוביל את המחאה הזאת", סיכם.