כל הג'אז הזה: נעלי הג'אז - פריט חובה לחובבי הסטייל

נעלי ג'אז מיושנות ונטולות סקס אפיל הופכות העונה לפריט חובה בקרב הפאשוניסטיות המתוחכמות

העונה מסתובב בבירות האופנה בעולם טרנד שתפס בעיקר את אלה שמחשיבות את עצמן למבינות עניין ואוהבות להפגין "אדישות מודרנית" בכל הנוגע לסטייל שלהן. מדובר בנעליים שהן לכאורה נטולות כל סקס-אפיל, אך מרוב שהן לא מתאמצות להרשים אף אחד אי אפשר שלא לשים לב אליהן.

המראה הפשוט והגולמי של נעלי האוקספורד הופיע לראשונה בסקוטלנד ובאירלנד במאה ה-18. מדובר בנעליים אלגנטיות - גוף הנעל עשוי לרוב מחתיכת עור אחת וקצה הנעל מחתיכה נוספת. בשלב מאוחר יותר כינו אותן נעלי גנגסטרים או נעלי המאפיונר האיטלקי, אף שיש בהן משהו קצת ליצני כמו נעלי סטפס או נעליים של פרד אסטר והמיוזיקלס של שנות ה-30. כך או כך, מדובר למעשה בווריאציה על נעלי המוקסינים והטרנד הזה, שהחל להסתובב מחדש בבירות אירופה לפני כארבע שנים, צובר תאוצה מוגברת ומופיע העונה בכל קולקציית נעליים של כל מותג או רשת מסחרית שמכבדים את עצמם. עם כל העיצובים המעניינים והמקוריים שמציפים את המדפים בימים אלה, אפשר להודות שמדובר ביציאה לא רעה בכלל למי שרוצה לשבור שגרה ולמשוך קצת תשומת לב.

את נעלי הג'אז מומלץ לנעול עם גרב דקה לבנה בגובה הקרסול ואפשר גם לשלב אותן עם גרבי תחרה קצרים שיוסיפו לחנוניות של הנעליים טוויסט קינקי במקצת.