מסך טלוויזיה של פנסוניק - פלזמה דקה ומרעננת

פנסוניק P50VT30M: פלזמה דקה ומרעננת ■ טלוויזיה עם איכות תמונה מצוינת, עובי דק ומספר יכולות נוספות שהופכות את המסך הזה לפתרון טוב עבור מי שפחות מחפש פיצ'רים נוספים

גם יצרניות הטלוויזיה שהתעקשו לא לשלב פיצ'רים, התגמשו כנראה בעקבות מגמת הסמארט טי.וי שהחלה לחלחל לעולם וגם לארץ בשנה האחרונה. מסכי הפלזמה של פנסוניק ידועים באיכותם הגבוהה אבל פחות ביכולות רבות וחכמות, בניגוד לדגמים של סמסונג. דגם VT30M מציג שינוי מרענן בקו המחשבה של פנסוניק.

עיצוב: הפלאזמה דקה מאוד (50 מ"מ) ביחס לטכנולוגיה שבה היא עובדת. אנשים שראו אותה חשבו שמדובר במסך LED הידוע בדקיקותו. המראה נקי ושחור עם מסגרת עבה מדי לטעמנו, שסיפקה למסך חזות משעממת מעט ביחס לדגמים שמגיעים עם מסגרות דקות מאוד, החביבות עלינו יותר.

ממשק: בניגוד ליצרניות הקוריאניות, פנסוניק לא מגיירת את הממשקים שלה לעברית, דבר שפוגם בחוויה ונמשך בחוסר תמיכה בשפה כאשר רוצים לעבוד בתכונות האינטרנטיות של המכשיר. העיצוב של הממשק מיושן ומקנה תחושה קרה שלא מזמינה צרכנים לשבת ולגלות אותו. התחושה היא שמהנדסי החברה לא חשבו איך אפשר לעזור למשתמש לבצע פעולות שונות, במקום להכריח אותו לבצע פעולות ניסוי מגוונות בתפריטים.

תלת ממד: קשה למצוא היום מסכים חדשים שלא מגיעים עם טכנולוגיית התלת-ממד, שפנסוניק נחשבת לאחת התומכות הגדולות שלה. גם במקרה שלנו, התלת-ממד הוא יותר גימיק חביב, שנראה כמו פיצ'ר שמתחיל להיות חסר תועלת, לנוכח מבחר התכנים הדל בשוק. לכך צריך להוסיף, שהסרטים לא תמיד מגיעים ברמת תלת-ממדית איכותית, שצולמה במקור בשיטה הזו. אם כן מחליטים לצפות במסך הזה בסרט תלת-ממדי איכות התמונה אכן טובה, כאשר המשקפים האקטיביים מציגות תמונה מעט מוחשכת. המשקפיים המגיעים עם המסך אינם נוחים במיוחד כשמרכיבים אותם מעל משקפי ראייה. מלבד זה, אפשרלהמיר דו-ממד לתלת-ממד, הבעיה היא שההמרה מספקת לדמויות נפח דל מדי.

תמונה: על איכות התמונה, יש לנו רק שבחים. גוון השחור כאן מצוין עם רמת שחור עמוקה מאוד, שמשלימה תמונה ברמה גבוהה מאוד. מלבד זה התמונה נקייה מרעשים בשידורי HD בכבלים, כאשר הצבעים החיים נראים טוב גם בשידור רגיל.

צליל: איכות הצליל טובה, אולם מעט צורמת כאשר הווליום גבוה מדי.

אינטרנט: החברה מציעה מספר יכולות חכמות. ממשק ה-Viera Cast מציע חיבור למספר אפליקציות פנימיות וגישה לחנות אפליקציות של פנסוניק. האפליקציות הפנימיות כוללות שיחות וידיאו דרך סקייפ בעזרת מצלמה הנמכרת בנפרד. מעבר לזה, יש כאן פייסבוק, יו טיוב ועוד מספר יישומים פנימיים. חבל שאין כאן חיבור אינטרנט אלחוטי אלא רק חיבור קווי.

בשורה התחתונה: טלוויזיה עם איכות תמונה מצוינת, עובי דק ומספר יכולות נוספות שהופכות את המסך הזה לפתרון טוב עבור מי שפחות מחפש פיצ'רים נוספים.

מחיר: 17,500 שקל ל-50 אינץ', כולל 2 זוגות משקפי תלת-ממד.

ציון: 9.