Funtactix תייצר המשחק לסרט "משימה בלתי אפשרית"

החברה הישראלית שייסד ירון לייפנברג נבחרה ע"י אולפני הקולנוע Paramount לייצר את משחק הפייסבוק הרשמי לסרט הרביעי בסדרה הסרטים בכיכובו של טום קרוז

תעשיית המשחקים המקומית מקבלת חיזוק מצד Funtactix הישראלית, מרובע המדיה של קרן JVP. החברה נבחרה על-ידי אולפני הקולנוע Paramount, ליצור את משחק הפייסבוק הרשמי לסרט הרביעי בסדרת "משימה בלתי אפשרית: קוד הצללים".

המשחק מציע לגולשים ברשת החברתית לשחק כחלק מצוות משימה בלתי אפשרית, כאשר החוויה כוללת בניית דמות וירטואלית הפועלת כסוכן חשאי, הקמת צוות משימה, והשגת מידע חשאי באמצעות 8 תסריטים המדמים 200 משימות שונות ב-50 אתרי פעולה אקזוטיים ברחבי העולם.

הסרט משימה בלתי אפשרית 4 הופק על-ידי טום קרוז וחברת ההפקה של ג'יי ג'יי אברהמס - מפיק הסדרה "אבודים", כאשר העבודה על בניית העולם הווירטואלי נעשתה בצמוד לאברהמס ולאנשי פראמונט.

לפני כשנה חתמו אולפני פראמונט ו-Funtactix על שיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו החברה מקימה את משחקי המחשב המלווים את הסרטים של האולפן. זהו הסרט השני עבורו מפיקה Funtactix משחק וירטואלי - הראשון היה במארס האחרון בהשקתו של העולם הוירטואלי שליווה את Rango - סרט אנימציה בכיכובו של ג'וני דפ.

לדברי ירון לייפנברג, מייסד Funtactix, "העובדה שחברה ישראלית היא זו שתאפשר למליוני אנשים ברחבי העולם לשחק במשימה בלתי אפשרית היא הוכחה לפוטנציאל האדיר שיש בתעשיית הגיימינג הישראלית ואני מאמין שהיא תמשיך ותפתיע בעתיד".