כן פייט ביופרמה השלימה את פיצול פעילות העיניים לדנאלי

הפיצול - במחיר המשקף שווי חברה של כ-50 מיליון דולר לדנאלי לפני הכסף ■ במסגרת העסקה גייסה דנאלי כ- 3.3 מיליון דולר בעיקר ממשקיעים זרים

כן פייט ביופרמה , העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות, מחלות עיניים ומחלות כבד, הודיעה היום (ג') על השלמה מוצלחת של המהלך האסטרטגי של פיצול פעילות העיניים לדנאלי, חברה ציבורית הנסחרת בארה"ב, במחיר המשקף שווי חברה של כ-50 מיליון דולר לדנאלי לפני הכסף.

במסגרת העסקה גייסה דנאלי כ- 3.3 מיליון דולר בעיקר ממשקיעים זרים. בנוסף השקיעה כן פייט בדנאלי כ-500 אלף דולר במזומן וכ- 2.4 מיליון דולר במניות כן פייט. ההשקעה משקפת שווי לדנאלי לאחר הגיוס של כ-56 מיליון דולר וכן פייט תחזיק כ-82% ממניות דנאלי.

כזכור, תרופת ה-CF101 הוכיחה הצלחה בניסוי שלב 2 בסינדרום העין היבשה אשר תוצאותיו קיבלו הכרה בינלאומית. בנוסף, הוכח באותו ניסוי כי התרופה מתאימה גם לטיפול בגלאוקומה ובימים אלו נערך ניסוי שלב 2 בהתוויה זו. ה-FDA אישר לחברה להתחיל בניסוי שלב 3 בסינדרום העין היבשה.

פנינה פישמן, מנכ"ל כן פייט, ציינה כי "אנו שמחים על השלמת התוכנית האסטרטגית לפיצול פעילות העיניים של החברה המהווה הצפת ערך משמעותית לבעלי המניות של החברה. דנאלי תהפוך להיות חברה ציבורית ייחודית בתחום העיניים עקב שלב הפיתוח המתקדם, בטיחות התרופה הניתנת כטבליה והשוק הגדול של גלאוקומה ועין יבשה אליו פונה תרופת החברה".