המלחמה בפייסבוק: גוגל פלוס תשדר טורניר של כוכבי ה-NBA

בטורניר, שייערך בין ה-1 ל-10 בדצמבר, ישתתפו לברון ג'יימס, דוויין ווייד, כריס פול וכרמלו אנתוני ■ עדכוני שביתה: 62 שחקני NBA כבר חתומים בקבוצות מחו"ל

הקיפאון במו"מ בין שחקני ה-NBA לבעלים ממשיך להביא לצעדים יצירתיים מצד השחקנים. ארבעה מהכוכבים הבולטים של הליגה - לברון ג'יימס ודוויין ווייד (מיאמי היט), כרמלו אנתוני (ניו יורק ניקס) וכריס פול (ניו אורלינס הורנטס) - יזמו מהלך ליצירת "מיני-ליגה". מדובר בסבב של ארבעה משחקים שבהם ייטלו חלק הכוכבים הגדולים של הליגה, שייערך בין 1 ל-10 בדצמבר. הסבב תוכנן כך שיעבור בין ארבע הערים שבהם נולדו ווייד, לברון, אנתוני ופול.

משחק הפתיחה מתוכנן ל-1 בדצמבר וייערך באקרון, אוהיו, ביתו של לברון; ב-4 בדצמבר יעבור הסבב למשחק בניו אורלינס, שם משחק פול עבור ההורנטס; ב-7 בדצמבר ישחקו בשיקגו, עיר הולדתו של ווייד; הסבב יסתיים ב-10 בדצמבר במשחק באיסט רותרפורד, ניו ג'רזי, לא הרחק מברוקלין שבה נולד כרמלו אנתוני.

מי שסייע לכוכבי ה-NBA להרים את המיזם היא גוגל. כחלק מהניסיון לקדם את הרשת החברתית שלה, גוגל פלוס, שעדיין לא מצליחה לתפוס תאוצה כמו פייסבוק, לקחה ענקית האינטרנט חסות על המשחקים, והסבב ישודר ישירות באינטרנט באמצעות הרשת החברתית.

היום צפויה להיפתח מכירת הכרטיסים למשחקים. ארבעת הכוכבים צפויים ליטול חלק בכל המשחקים, כאשר יתר הסגלים ישתנו ממשחק למשחק על-פי הזמינות של יתר השחקנים בליגה.

בתוך כך, נמשך גל העזיבות של שחקנים ב-NBA לאירופה ולמדינות אחרות מעבר לים. טי.ג'י פורד, הגארד של אינדיאנה פייסרס, חתם באלופת קרואטיה KK זאגרב. עד כה חתומים 62 שחקני NBA בקבוצות בחו"ל, 22 מהם בקבוצות יורוליג.

היעד העיקרי הוא איטליה עם 9 שחקני NBA , אחריו צרפת, סין וספרד עם 8 שחקנים. ישראל גם היא יעד אטרקטיבי, עם 5 שחקנים.