סלע קפיטל: זינוק של 400% ברווח; הכנסות של 16 מ' ש'

קרן הריט דיווחה על רווח נקי של 8.7 מיליון שקל ■ תחלק דיבידנד של 6.25 מיליון שקל ■ מחזיקה בנכסים בשווי 675 מיליון שקל, עם שיעור תפוסה של 93%

קרן הריט סלע קפיטל פרסמה היום (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. הקרן דיווחה על רווח נקי בהיקף 8.7 מיליון שקל, עליה של כ-400% לעומת הרבעון המקביל. הכנסות הקרן עלו ב-61.5% ל-15.8 מיליון שקל, לעומת כ-9.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

כחלק ממדיניות החברה, אישר הדירקטוריון חלוקת דיבידנד בסך של 6.25 מיליון שקל לבעלי המניות.

נכון למועד פרסום הדוח, שווי נכסי החברה בישראל הסתכם בכ-675 מיליון שקל, לעומת שווי של 452 מיליון שקל אשתקד. שיעור התפוסה הממוצע בכלל הנכסים עומד על 93%.

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בכ-360 מיליון שקל. סך המאזן נכון ל-30 בספטמבר 2011 הסתכם בכ-686 מיליון שקל.

שמואל סלבין, יו"ר סלע קפיטל: "המשבר הכלכלי העולמי וחוסר הוודאות אשר שורר בשווקים מוכיחים שוב ושוב מדוע קרנות הריט כמשקיעים סולידיים המבטיחים תשואה ודיבידנד כל רבעון הם השקעה מצוינת. זה הרבעון ה-10 הרצוף בו אנו ממשיכים במגמת צמיחה הן בהכנסות והן ברווח הנקי".

גדי אליקם, מנכ"ל החברה: "קרן הריט סלע קפיטל העניקה מתחילת השנה תשואת דיבידנד יפה מאוד על פי כל פרמטר וזאת עם רמת מינוף נמוכה מאוד. אנו ממשיכים ופועלים כל הזמן לאתר ולהגדיל את מצבת הנכסים האכותיים לטובת בעלי המניות לרבות בדרך של כניסה לדיור בר השכרה בשיתוף גורמים נוספים".