דיון בכלכלת ישראל: אי של יציבות או אי יציבות?

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב

מדינת ישראל עברה בשלום את המשבר הפיננסי העולמי בשנת 2008. אישים בכירים רבים מתחום הכלכלה הגלובלית הריעו לישראל ולמתווי המדיניות הכלכלית שלה וציינו לשבח את כוחו של המטבע הישראלי ואת יציבותם הפיננסים של הבנקים והמוסדות הכלכליים המקומיים. את שנת 2011, מסיימת ישראל עם בועה נדל"נית וקולות מחאה העולים מכל עבר.

מושב הדיון "המערכת הפיננסית בישראל: אי של יציבות או אי יציבות", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס", יעסוק באופן בו מתנהלת המערכת הפיננסית בישראל בסיבוב הנוכחי של המשבר העולמי, מה עושה הרגולציה כדי לחזק את הגופים המוסדיים ואת הבנקים לקראת המשבר, אלו שינויים רגולטוריים צפויים לנו והאם ישראל באמת יציבה כמו שאנחנו חושבים.

פרופ' שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך; ד"ר פיטר ג'ארד, מנהל החטיבה הכלכלית ב- OECD; סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי; דוד זקן, המפקח על הבנקים; אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות וענת לוין, משנה למנכ"ל וראש חטיבת גלובל טרז'רי בבנק הפועלים יישאו דברים. המנחה יהיה עירן פאר, כתב הבנקים ושוק ההון של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147