יחימוביץ': נתניהו לא ישקוט עד שכל התקשורת תהיה כפופה לו

"הטלוויזיה החינוכית היא כלי חינוכי ולא פוליטי של נתניהו; כוונותיו להשתלט גם עליה מעידות כי הוא לא ינוח עד שכל כלי התקשורת במדינה יהיו כפופים לגחמותיו"

על רקע הדיווחים בתקופה האחרונה על מהלכים שראש הממשלה בנימין נתניהו עושה, לכאורה, כדי להשפיע על רשות השידור והטלוויזיה החינוכית (האפשרות לאחד בין שני הגופים), וכן על רקע העיכוב במינויו של אלדד קובלנץ לתפקיד מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית בשל "שינויים מבניים שנבחנים", יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', לא מאחרת להגיב.

"הטלוויזיה החינוכית היא כלי חינוכי ולא פוליטי של נתניהו", אומרת יחימוביץ' בהודעה לעיתונות ששלחה. "כוונותיו של ראש הממשלה להשתלט גם על הטלוויזיה החינוכית ולספחה למשרדו מעידות כי הוא לא ינוח ולא ישקוט עד שכל כלי התקשורת במדינה יהיו כפופים למרותו ולגחמותיו. הטלוויזיה החינוכית עושה עבודה מצוינת, ולא בכדי נלחמנו על כך שלא תיסגר", לדבריה.

מוקדם יותר היום (ד') דווח כי גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו ל"גלובס" כי "הטלוויזיה החינוכית היא מיותרת, מבזבזת כספי ציבור ולא משדרת תכנים חינוכיים. היא כבר לא ממלאת את הייעוד לשמו היא קמה, אי-אפשר למצוא בה תוכניות חינוך, והיא מהווה נטל כלכלי מיותר על הציבור".