א-גרויסע מציאה: קמפיין בייגל בייגל - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין התמ"ת הוא האהוב ביותר בפעם השנייה ברציפות

הפרסומת של משרד התמ"ת, המבקשת מקבלנים לשמור על בטיחות באתרי בנייה, מובילה זה השבוע השני את מדד הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה נמוכים מהממוצע החצי-שנתי העומד על 23.2%, כאשר עוצמת האהדה כלפי הפרסומת נמוך מהממוצע ב-30%. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין, באמצעות לפ"מ, הושקעו 791 מיליון דולר (מחירון).

הפרסומת של בייגל בייגל לבייגלה דקים בטעמים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מתמקמת בראש טבלת הפרסומות הזכורות. עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע החצי-שנתי. בפרסומת הושקעו 794 מיליון דולר.

הפרסומת של הוט, גם היא באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-2.5 מיליון דולר, עלייה משמעותית לעומת השבוע שעבר, אז הפרסומת המושקעת - אף היא של הוט - עלתה כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר החסויות והפרסומות ששודרו השבוע עומד על 380 (בהשוואה ל-352 בשבוע שעבר).

השבוע סך התקציבים שהושקעו בפרסומות באוויר עומד על כ-34 מיליון דולר (בהשוואה ל-32.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 24 נובמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 24 נובמבר

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988