סקר הפרסומות: זוכרים את מזרחי-טפחות; אוהבים את בייגל בייגל

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות לקמפיין "בדד" של מזרחי-טפחות והאהדה לפרסומת לבייגלה "דקים דקים" בטעמים של בייגל בייגל גבוהים משמעותית מהממוצע

הפרסומת "בדד" של בנק מזרחי-טפחות, שעלתה השבוע לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, מתמקמת בראש טבלת הפרסומות הזכורות.

עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה ב-90% מהממוצע, ושיעורי הזכירה הם הגבוהים ביותר בשנה החולפת. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשבוע החולף הושקעו בפרסומת כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של בייגל בייגל לבייגלה "דקים דקים" בטעמים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מובילה את מדד הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות ב-30%. שווי זמן האוויר שהושקע בפרסומת עומד על 733 אלף דולר במחירי מחירון.

פרסומת בולטת נוספת במדד היא של משרד התמ"ת, באמצעות משרד הפרסום לפ"מ, שממשיכה זה השבוע השלישי להופיע במקומות גבוהים בדירוג. הפרסומת לבטיחות בעבודה עם שיר הרקע "לאבא שלי יש סולם" הגיעה למקום השני גם בזכורות וגם באהובות. באופן מובהק, הפרסומת אהודה בעיקר בקרב נשים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ישנה עלייה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 407 (בהשוואה ל-380 בשבוע שעבר).

כמו כן, נמשכת מגמת העלייה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-35.5 מיליון דולר (בהשוואה ל-34 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 01 דצמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 01 דצמבר