S&P ממשיכה לחתוך דירוגי בנקים, והפעם: אוסטרליה

ביום שלישי השבוע הודיעה הסוכנות על הורדת דירוג החוב ל-15 בנקים גדולים, כמעט כולם בארה"ב ואירופה, כחלק ממדיניות של בחינה מחדש של כל דירוגי האשראי שלה

סוכנות דירוג האשראי S&P ממשיכה לפרסם את הדירוגים החדשים של בנקים מסביב לעולם, במסגרת הסקירה הענקית שכלכלני החברה עורכים בשבועות האחרונים.

היום (ו') הודיעה החברה כי הורידה את דירוגי החוב של ארבעה בנקים גדולים באוסטרליה. הדירוג של קומונוולת', ווסטפאק בנקינג, אוסטרליה אנד ניו זילנד בנקינג גרופ ונשיונל אוסטרליה בנק, הורד ברמה אחת, מרמה של AA לרמה של -AA.

ביום שלישי השבוע הודיעה הסוכנות על הורדת דירוג החוב ל-15 בנקים גדולים, כמעט כולם בארה"ב ואירופה. זאת, כחלק ממדיניות של בחינה מחדש של כל דירוגי האשראי שלה. הבנקים JP מורגן, בנק אוף אמריקה, סיטיגרופ, מורגן סטנלי, גולדמן זאקס, ברקליס, HSBC ו-UBS ראו את דירוג האשראי שלהם נחתך בדרגה אחת. בנוסף, S&P הותירה את דירוג האשראי של 20 בנקים ללא שינוי והעלתה את הדירוג של 2 בנקים אחרים ברמה אחת.

בתחילת החודש שעבר הודיעה S&P כי היא בוחנת מחדש את דירוגי האשראי של כ-750 בנקים ברחבי העולם ותתחיל לפרסם את הדירוגים החדשים של הבנקים הגדולים ביותר. הדירוגים החדשים של הבנקים האחרים צפויים להתפרסם בשבועות הקרובים.