שינויים במגדל: הביטוח הכללי יוצא מידיו של אמיר שלח

המנכ"ל יונל כהן הודיע: החל מתחילת 2012 יפוצלו תפקידיו של אמיר שלח כשתחום הביטוח הכללי בחברה ינוהל על ידי גדעון רוזוליו ■ שלח ימשיך להחזיק בידיו את המושכות בתחום הבריאות ואיכות חיים

שינויים פרסונליים בקבוצת הביטוח מגדל. המנכ"ל יונל כהן הודיע על כך שהחל מתחילת 2012 יפוצלו תפקידיו של אמיר שלח כשתחום הביטוח הכללי בחברה ינוהל על ידי גדעון רוזוליו, שינהל במקביל גם את תחום ביטוח המשנה בחברה.

שלח, מוותיקי בכירי החברה ימשיך להחזיק בידיו את המושכות בתחום הבריאות ואיכות חיים - תחום המהווה יעד מרכזי ואסטרטגי עבור הקבוצה והמנכ"ל כהן וכולל את תחום הבריאות בניהול דורון איתן, חיים חדשים ועוד רכישות שהחברה מנסה להעביר. כזכור, לפני כשנה וחצי פוצלו תפקידיו של שלח שעד אז היה ראש חטיבת הביטוח ובמסגרת זו האחראי על עסקי ביטוח החיים, הכללי והבריאות בכל הקבוצה, כשפעילות ביטוח החיים הועברה מידיו לידי גיל יניב.

בכל אופן, רוזוליו, הנמצא בקבוצת מגדל מאז 1980 ומכהן כעת כמשנה למנכ"ל שמגד ומנהל את אגף רכוש וגוף בחברה, ישמש כראש חטיבת עסקי ביטוח כללי וביטוח משנה, כשתחום ביטוח המשנה, בראשות ליוויו שטיינדלר, יוכפף אליו.

כמו כן, יונל כהן הודיע כי איתמר פרבשטיין ימונה לתפקיד מנכ"ל שמגד - מערך ניהול תביעות המבוטחים של מגדל, במקומו של חיים רר שהקים וניהל את המערך במשך שנים ארוכות (מאז 1996), ומסיים את כהונתו בגיל 67. כהן אמר ביחס לרר כי "חיים הוביל את מערך התביעות להישגים מרשימים, אשר זיכו את מגדל בהערכה רבה בקרב הסוכנים, המבוטחים ומבטחי המשנה, ומיצבו את הקבוצה במקום הראשון בשירות בקרב חברות הביטוח הן בחיים והן בביטוח כללי. חיים ילווה את הקבוצה ואותי כיועץ ויתרום מניסיונו".

מגדל הינה קבוצת הביטוח הגדולה בשוק ועיקר רווחיה מגיע באופן מסורתי מתחום החיסכון לטווח ארוך. יונל כהן הבהיר בעבר כי בכוונתו להגדיל את פעילות החברה בתחומי הביטוח הכללי והבריאות. כך אכן קורה כששלח מקבל תקציבים לצמיחה בעסקי הבריאות, והוביל במשך תקופה ארוכה את מאמצי רכישת נתח משמעותי מחברת ביטוח חקלאי.