יו"ר תפוז דורון ליבשטיין פורש מתפקידו; יהל שחר יחליפו

ליבשטיין, בעברו מנכ"ל MSN ישראל, ביקש לסיים את תפקידו על מנת להקדיש את זמנו למיזמים בבעלותו ולתפקידיו כדירקטור וכיו"ר במספר חברות נוספות

יו"ר דירקטוריון תפוז , דורון ליבשטיין, הודיע היום (ג') על רצונו לסיים את כהונתו בסוף החודש, לאחר 6 שנים בתפקיד. במקומו הוחלט למנות את יהל שחר, המשמש כיום כמנכ"ל סאני אלקטרוניקה, חברת-האם של תפוז, וכמנכ"ל סקיילקס קורפוריישן, בעלת השליטה בפרטנר והיבואנית של הטלפונים הסלולריים של חברת סמסונג. שחר ייכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2012.

ליבשטיין, בעברו מנכ"ל MSN ישראל, ביקש לסיים את תפקידו על מנת להקדיש את זמנו למיזמים בבעלותו ולתפקידיו כדירקטור וכיו"ר במספר חברות נוספות.

לדבריו, "תפוז היא בית חם לעובדים ולגולשים. היה לי הכבוד להיות חלק מהארגון הזה במשך שנים, ואני רוצה להודות להנהלה, לעובדים, לחברי הדירקטוריון, לאילן בן-דב (הבעלים, ר' ג') ולדן חן (מנכ"ל תפוז, ר' ג') על תקופה נהדרת, ולאחל לחברי יהל הצלחה בתפקיד יו"ר תפוז, כשאני בטוח בהצלחתו".

יהל שחר מסר: "אני רוצה להודות לדורון על חלקו המשמעותי בהתפתחות החברה מאז שליווה אותה בהנפקתה לבורסה, על הישגים, נחישות, יצירתיות ומיקוד בגולשים, בערך ובחוויה. אני רואה אתגר רב בתפקיד, במיוחד בתקופה זו, ושם לי למטרה להמשיך את פיתוחה וצמיחתה של תפוז".