מעכשיו: אחריות גם על מוצרי חשמל ישנים

אתר winwin ופמי פרימיום משיקים שירות תיקונים ואחריות בכ-10 שקלים לחודש

מחירו הגבוה של תיקון מוצר חשמלי, בשילוב עם המחיר היחסית נמוך של מוצר חדש, גורמים לצרכנים להעדיף קנייה של מוצרים חדשים על פני תיקון מוצרים ישנים, במיוחד אם תמה תקופת האחריות.

מיזם חדש יאפשר לצרכנים לקנות אחריות גם על מוצרי חשמל ישנים. מדובר בשירות שהוא פרי שיתוף-פעולה בין אתר הלוחות winwin לבין חברת השירות פמי פרימיום, שיאפשר קבלת אחריות ושירותי תיקונים במחירים נמוכים יחסית, בעלות של פחות מ-10 שקלים לחודש.

מחירון האחריות נקבע לפי סוג המוצר ואינו כולל בדיקה מקדימה של מצבו בעת ההצטרפות. האחריות תיכנס לתוקף לאחר 30 יום, ואינה כוללת התחייבות לתקופת זמן.

במסגרת האחריות עומד מוקד טלפוני המאויש 24 שעות ביממה לתיאום ביקור הטכנאי. התיקונים ייעשו בבית או במידת הצורך במעבדת תיקונים.

בדומה לכתבי אחריות שמעניקים יבואנים, גם כאן יש סייגים על תיקונים, והם מפורטים בכתב השירות שמופיע באתר winwin. לדוגמה, האחריות לא תוענק למסכים שגילם יותר מ-7 שנים או שגודלם יותר מ-47 אינטש.

בכתב השירות גם מפורטים תנאי השירות, לרבות מועדי התיקון בהתאם לתקלה, לדוגמה עד 3 ימים לקלקול של מכונת כביסה, תנורי אפייה או מדיח כלים.

דוגמאות למחיר אחריות לשנה למוצרי יד שנייה
 דוגמאות למחיר אחריות לשנה למוצרי יד שנייה

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988