הטיפ היומי: איזו מניית תקשורת עשויה לזנק ב-61%?

ברקליס ממליץ לקנות את מניית נוקיה ומעריך כי מבצעי ההשקה בארה"ב ובסין יקדמו את מכירות החברה

חברת נוקיה מייצרת ומשווקת טלפונים סלולריים, וכן מספקת שירותי אינטרנט, אמצעי ניווט ותשתיות שונות ברחבי העולם. החברה פועלת באמצעות שלוש חטיבות: מכשור ושירותים, האחראית על פיתוח וניהול מוצרי החברה והשירותים השונים; NAVTEQ, המספקת שירותים מבוססי מיקום ושירותי תוכן עבור התקני ניווט ניידים; ונוקיה-סימנס נטוורק, המספקת תשתיות תקשורת ורשת, וכן פתרונות עסקיים.

בשבוע שעבר הושק באירופה Lumina 800, המכשיר החדש של נוקיה. אנו צופים כי מכשיר זה יימכר היטב, הודות לשילוב בין תמיכת מפעיל, הפצה נרחבת בתחילת 2012 ואטרקטיביות. זהו המכשיר הראשון של נוקיה המתבסס על מערכת חלונות, ואנו סבורים כי מדובר בהצעה אטרקטיבית לצרכן.

תאריכי ההשקה המתקרבים בארה"ב ובסין, שופכים אור על מבצעי קידום המכירות הצפויים. כמו כן נוקיה הודיעה, כי היא תוריד את מחיר ה-Lumina לרמה הנמוכה ביותר במחצית הראשונה של 2012, ולהערכתנו רמות מחיר נמוכות מ-200 אירו הן אפשריות.

מאז פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2011 הציגה מניית נוקיה ביצועים טובים של כ-2% מעל מדד ה-Eurostoxx.

אנו ממליצים על נוקיה "תשואת יתר" במחיר יעד של 7.4 אירו, המשקף פוטנציאל אפסייד של 61%. בהתחשב במומנטום החיובי, הערכתנו נותרת זולה, לפי מכפיל מכירות של 0.4-0.3 ורווח נקי למניה של 0.29-0.52 לשנים 2012-2013 בהתאמה.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל