ספקיות האינטרנט על הכוונת של כחלון: יערוך שימוע צרכני

השימוע הוא לצורך בדיקת אופן ההתקשרות עם הלקוחות ■ לאחר הטיפול בספקיות האינטרנט, משרד התקשורת יעבור לטפל במגזר השיחות הבינלאומיות

משרד התקשורת מפרסם היום (ד') שימוע לספקיות האינטרנט, במטרה להגביר את השקיפות ולמנוע עוולות צרכניות כלפי המשתמשים.

כפי שנעשה בשוק הסלולר, ובהמשך לקביעת התקן לחשבוניות הטלפון שמקבלים הלקוחות, מחליט כעת המשרד לטפל במגזר ספקיות האינטרנט, ולאחר מכן יעבור לטפל במגזר השיחות הבינלאומיות.

במסגרת השימוע שפרסם, מבקש המשרד לקבל לידיו התייחסויות לשורה שלמה של נושאים, החל מתיעוד ההתקשרות בין הספקיות ללקוחות, האופן שבו מחייבים אותו, מחזירים לו כספים בעקבות טעויות, עבודת המוקדים - וכלה בגילוי נאות בחשבון הטלפון.