מנכ"ל חדשות 10: "כחלון, רד כבר מהגדר; 500 עובדים מחכים לך"

אורי רוזן בגל"צ: "אנו מחכים שהשר שהעביר רפורמה בסלולר ואת רפורמת הרישיונות יתייצב על שתי הרגליים ויוביל להסדר הגיוני; אל תסתפק במילים יפות"

מנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן, דיבר הבוקר (ג') בתוכניתו של רזי ברקאי בגלי צה"ל וקרא לשר התקשורת משה כחלון להתערב באופן אקטיבי במשבר בערוץ 10 ולא להסתפק במילים יפות.

"השר כחלון, רד כבר מהגדר!", קרא רוזן. "500 עיתונאים ועובדים בערוץ 10 ובחדשות 10 מחכים שתנקוט פעולה, שלא תסתפק במילים יפות, ממש מחכים ובטוחים שהשר שהעביר רפורמה בסלולר ואת רפורמת הרישיונות יתייצב על שתי הרגליים ויוביל להסדר הגיוני".

רוזן סיפר כי אחרי דבריו של השר כחלון בוועדת הכלכלה אתמול (ב') בעד הערוץ ובעד הסדר, נשמעה אנחת רווחה בקרב עובדי הערוץ, וכי תחושת ההקלה התחלפה מהר באכזבה כשהסתבר שהשר לא נקט פעולה של ממש והסתפק במילים.

בדבריו גם הציב מנכ"ל חדשות 10 את אופן פעולתו של שר החינוך גדעון סער כדוגמה: "לפני כמה חודשים, כשהשר כחלון היה בשיא העשייה שלו, ראש הממשלה קרא לשרים להיות יותר 'כחלונים'. לאור הפעולה הנחרצת של השר גדעון סער אל מול האיום על סגירת הטלוויזיה החינוכית, אני רוצה להציע לשר כחלון של התקופה האחרונה להיות קצת יותר סער".

כתבות אחרונות בנושא המשבר בערוץ 10:

מנכ"ל ערוץ 10: "מסך הערוץ יוחשך ב-27 בינואר 2012"

ורשבסקי: "ערוץ 10 דרך על יבלת של איש חשוב בתחקיר"

"סגירת ערוץ 10 עצובה? עצוב שחזאי מרוויח 100 אלף שקל"