ברקליס: "נקבל אייפון 5 ושני אייפדים חדשים ב-2012"

על פי סקירה מקיפה של ברקליס קפיטל האייפד 3 ישוחרר בחודש מארס ■ האייפון 5 יושק לקראת עונת החגים בארה"ב של השנה הבאה ■ אפל שוקלת לשווק אייפד נוסף ברבעון הרביעי של השנה הבאה

למרות שזה לא מפתיע במיוחד, אבל אפל תשיק את האייפד 3 במהלך חודש מארס הקרוב, ואילו האייפון 5 יגיע לעולם ברבעון הרביעי של שנת 2012, כך מעריכים בברקליס השקעות בסקירה מקיפה על חברת אפל .

על פי הסקירה של ברקליס עולה שהאייפד החדש יכלול מעבד A5, הקיים באייפון 4S הנכוחי, כמו כן, המסך יהיה בעל רזלוצייה גבוהה יותר, מצלמה טובה יותר וכמובן יכלול גרסה משופרת של סירי, מערכת זיהוי הקול אפל.

אבל החדשות המעניינות יותר הינן העובדה שאפל בודקת אפשרות להשיק אייפד נוסף במהלך חודשי החורף של השנה הבאה על מנת להתחרות בקינדל פייר של אמזון, במידה והוא יתפוס נתח גדול מדי בשוק. בברקליס מעריכים שהאייפד החדש יכלול מעבד חדש לחלוטין, תמיכה בגלישה סלולרית בדור הרביעי ומסך בגודל של 7 אינטש.

על פי הסקירה, האייפון 5 המיוחל יגיע סוף סוף בשנה הבאה. אבל בניגוד לתחזיות, הוא לא ישוחרר בסביבות חודש מאי, אלא רק לקראת עונת החגים בארצות הברית של השנה הבאה.

בברקליס מעריכים שהאייפון 5 יכלול מעבד חדש יותר, קרוב לוודאי יהיה לו אותו מעבד של האייפד שאפל שוקלת לשחרר בחודשי החורף, עם מסך גדול יותר, מצלמה טובה יותר ויהיה לו יכולות של הדור הרביעי ואפילו גם שבב NFC.