חג'ג' תגביה את מגדלי פרויקט הארבעה; רכשה זכויות לניוד

‏על פי תוכנית הבינוי שאושרה לפרויקט שיש לדרג את שני המגדלים באופן בו המגדל הצפוני יהיה גבוה לפחות ב-4 קומות מהמגדל הדרומי

קבוצת האחים חג'ג', שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', תגביה את המגדלים בפרויקט המשרדים מגדלי הארבעה בבעלותה בת"א. לצורך כך חתמה על הסכמים לרכישת זכויות בנייה לא מנוצלות בחמישה מבנים לשימור בת"א, אותן תנייד לפרויקט המשרדים, זאת תמורת 17.4 מיליון שקל.

‏פרויקט מגדלי הארבעה נבנה על פני שטח של שישה דונם ברחוב הארבעה שבלב ת"א. הוא כולל שני מגדלי משרדים מעל קומת מסחר. את שטחי המגדל הדרומי שיווקה קבוצת חג'ג' במסגרת קבוצת רכישה שארגנה ושטחי המגדל הצפוני שווקו במכירה ובהשכרה.

‏על פי תוכנית הבינוי שאושרה לפרויקט בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב נקבע שיש לדרג את שני המגדלים באופן בו המגדל הצפוני יהיה גבוה לפחות ב-4 קומות מהמגדל הדרומי (מגדל צפוני 34 קומות ומגדל דרומי 30 קומות). הגבהת המגדלים אושרה אף היא בתוכנית הבינוי וקבוצת חג'ג' פועלת להגבהת המגדלים ב-4 קומות נוספות (כך שהמגדל הצפוני יהיה בן 38 קומות והדרומי בן 34 קומות) בדרך של רכישת זכויות בנייה ממגרשים אחרים וניודם לפרויקט הארבעה.

‏בינתיים חתמה הקבוצה על רכישת כ-176 מ"ר זכויות בנייה לניוד. היום חתמה החברה על הסכמים נוספים לרכישת 1,486 מ"ר זכויות בנייה תקפות אך לא מנוצלות בחמישה בניינים המיועדים לשימור בת"א, לצורך ניודן לפרויקט הארבעה. למגדל הדרומי ינוידו 800 מ"ר מתוך הזכויות לניוד ולמגדל הצפוני ינוידו 685 מ"ר. תמורת הזכויות לניוד תשלם קבוצת חג'ג' 17.4 מיליון שקל.