פורמט הסדרה "מתלהבת" בכיכובה של מיה דגן נמכר לחברה בארה"ב

פורמט הדרמה הקומית נמכרה לחברת "Lionsgate television" האמריקאית, המפיקה בין היתר את "מד-מן" ו-"העשב של השכן"

פורמט הסדרה "מתלהבת" בכיכובה של מיה דגן נמכר לחברת "Lionsgate television" האמריקאית, המפיקה בין היתר את "מד-מן" ו-"העשב של השכן".

הדרמה הקומית "מתלהבת", שנכתבה על ידי יונתן קוניאק, אסף בייזר ועמית בר-ניר, ובוימה בידי אילן עבודי, מבוססת על פורמט מקורי שפותח בחברת גיל הפקות בבעלות אסף גיל. בכל אחד מפרקי "מתלהבת" עוסקת מיה דגן בזיכרון טראומתי מתקופת ההתבגרות שלה שצץ בחייה העכשוויים.

מכירה זו מצטרפת לשורת הצלחות של מכירת תוכניות בהפקת ערוץ 10 לשוק הבינלאומי בינהן: "לעוף על המיליון" שעלתה השבוע ברשת NBC, "מתי נתנשק?" ( נמכרה לרוסיה והונגריה ומשודרת ב HBO במזרח אירופה), "בטבעת זו" (נמכרה ל 8 מדינות) ו"הדור הבא 24/7" (נמכר ל 8 מדינות).

"למרות התמקדותנו רבת השנים ברכש פורמטים וגיורם המוצלח בישראל", אמר היום אסף גיל, "אנחנו משקיעים לאחרונה יותר ויותר ביצירת פורמטים מקוריים לשוק הבינלאומי. מכירת "מתלהבת", ביחד עם מכירת הפורמט "תמיד נישאר אבא ואמא" מוקדם יותר השנה ע"י שידורי קשת לחברת ההפצה הבינלאומית "באניג'יי", הן עדות לכך. התעוזה של ערוץ 10 בהשקעה בפרויקט המקורי הזה היא עוד סיבה, למי שזקוק לכאלה, שאסור להרשות סגירה של ערוץ זה".