תשובה יכול לחייך: אלעד גרופ תקבל מימון של כ-184 מ' ד'

מספר בנקים בהובלת HSBC אישרו לחברה מימון לטובת מחזור חוב ■ מנכ"ל החברה: "מדובר בהבעת אמון בחברה, במיוחד לאור המצב הנוכחי בשווקים ובמחנק האשראי בשוק"

אלעד גרופ, זרוע הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה בצפון אמריקה והחברה הבת של אלעד קנדה , הודיעה היום (ב') כי מספר בנקים בהובלת HSBC אישרו לחברה מימון בהיקף של 184 מיליון דולר, לטובת מיחזור החוב על מלון הפלאזה בניו-יורק.

"מדובר בהצבעת אמון בחברה במיוחד לאור המצב הנוכחי בשווקים ובמחנק האשראי הקיים בשוק", כך אמר מנכ"ל החברה אודי ארז. "המימון מחדש ניתן לתקופה של 3 שנים עם אופציה להארכת התקופה בשנה נוספת וזאת בתנאים ועלויות טובים יותר מאלו של החוב המקורי".

דבריו של ארז נאמרו במהלך מפגש שקיים עם מנהלי החברה, בו הוא סקר את פעילות החברה במהלך שלושת הרבעונים האחרונים של 2011 ואת היעדים המרכזיים שלה ל-2012.

במהלך הדיונים ניתנה בין השאר סקירה על המצב הכלכלי של החברה. כך למשל, את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם הון עצמי של כ-390 מיליון דולר - ירידה לעומת הרבעון השני של השנה.

בקופת החברה יתרת מזומנים בסך של כ-252 מיליון דולר וסך נכסיה מסתכם בכ-4.1 מיליארד דולר. בנוסף, במהלך הרבעון השלישי של 2011 הקטינה החברה את סך ההתחייבויות הפיננסיות שלה בכ-300 מיליון דולר.

"ביצענו בחודשים האחרונים שורה של מהלכים חשובים לחיזוק ההון ופעלנו להקטנת ההתחייבויות הפיננסיות של אלעד גרופ בהיקף של למעלה ממיליארד שקל", הוסיף ארז.