חברת דיזנהאוז תובעת שמואל מרום ב-10 מ' ש'

מרום מחזיק ב-30% ממניות החברה, ומשמש בה כדירקטור ■ החברה טוענת שהוא שם את טובתו האישית לפני טובת החברה

חברת דיזנהאוז-יוניתורס הגישה היום (ג') לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 10 מיליון שקל נגד שמואל מרום, המחזיק ב-30% ממניות החברה ומשמש בה גם כדירקטור, בטענה כי הוא בחר לשים את ענייניו האישיים ושאיפותיו הפרטיות לפני טובת החברה ובכך גרם לה נזק.

לטענת דיזנהאוז, בשל היותו של מרום, בכובעו הנוסף, יו"ר חברת "גוליבר תיירות" המתמחה בשרותי תיירות ונופש ללקוחות פרטיים, הוא מנע מדיזנהאוז הזדמנות עסקית לרכוש את חברת "צבר תיירות" ובכך לחזק את תחום התיירות והנופש ללקוחות פרטיים של דיזנהאוז.

עוד נטען בתביעה, בין היתר, כי מרום הבין כי חשיבותה של עסקת צבר עבור דיזנהאוז היא גדולה וניצל זאת כדי להתנות את הסכמתו לעסקה בביצוע מהלכים לקידום ענייניו האישיים. בין היתר, נטען כי מרום התנה את הסכמתו לעסקה בכך שדיזנהאוז תממן את הוצאות שכר טרחת עוה"ד המייצגים אותו בהליכים שמתנהלים בינו לבין "כלל תיירות" מקבוצת אי.די.בי, בעלת מניות הרוב בדיזנהאוז-יוניתורס.

"מרום הפר ברגל גסה את חובות האמון והזהירות אותן הוא חב לחברה מתוקף תפקידו כדירקטור", מוסיפה וטוענת דיזנהאוז-יוניתורס בתביעתה באמצעות משרד עוה"ד פירט, וילנסקי, מזרחי, כנעני.

עוה"ד אסף ברם, רועי סלוקי ועוז סאסי, ממשרד ברם ושות', המייצגים את שמואל מרום מסרו בתגובה: "מר מרום, מראשי ענף התיירות בישראל מזה עשרות שנים, הגיש לפני שנה תביעה לבית המשפט לעניינים כלכליים בתל אביב, כנגד דינהויז יוניתורס ונגד העומדים בראשה - חיים גבריאלי, צבי יוכמן, יוסי פישר ודוד קמיניץ. איי די בי, בעלת השליטה בחברה, מנעה עד לאחרונה, דיון ענייני בתביעה בטענות שווא. כעת, משכשלה בניסיונה למנוע את בירור תביעתו העניינית של מרום, הוגשה תביעה מופרכת זו כצעד טקטי מגושם ושקוף. מר מרום מברך על הגשת התביעה כנגדו. כעת מונחת במה נוספת להביא בפני בית המשפט את בירור העובדות כהוויתן, ובין היתר תיחשף התנהלותה השערורייתית של איי די בי, העומדים בראשה ושותפיהם מקרן סקיי."