"ישראל יקרה לנו" מסמנים מטרה ל-2012: עפרה שטראוס

תנועת "ישראל יקרה לנו" מחדשת את פעילותה: הפגנה מול ביתה של עפרה שטראוס, ולאחר מכן הפגנות שבועיות מול בתי מנהלי שטראוס ■ "המזון זו רק ההתחלה: העם לא מטומטם ולכן העם לא ישלם"

תנועת "ישראל יקרה לנו" מחדשת את פעילותה, ומכריזה על חודש ינואר 2012 כחודש מחאה נגד שטראוס-עלית. לדברי התנועה, "המזון זו רק ההתחלה: העם לא מטומטם ולכן העם לא ישלם".

"לאחר שחברת שטראוס ניסתה לאחז את עיני הציבור בעזרת פרורי הוזלות וכחצי שנה לאחר שעפרה שטראוס הבטיחה "שינויים" - אנו מחדשים את ההפגנות מול ביתה של בעלת השליטה בקונצרן שטראוס-גרופ", מציינים בתנועה. "כל בית בישראל מושפע מיוקר המחיה ולכן ביום שני ה-2 בינואר 2012 בשעה 07:00 נשכים קום ונצלצל בפעמון מול הוילה של כבוד יושבת הראש בשכונת צהלה: "עפרה התעוררי, לא מספיק להגיד שהמחאה צודקת - הורידי מחירים".

המסר שינסו להעביר לעפרה שטראוס הוא כי "חרם הקוטג' הסתיים מזמן אבל אל תמהרי להספיד את המחאה. דרישתנו מקונצרן שטראוס-עלית: לבצע הורדת מחירים מיידית לרמה הנהוגה במוצרים דומים במדינות העולם".

בתנועה מציינים כי לא יסתפקו בהפגנה בודדת מול ביתה של שטראוס, ויפגינו מול בתיהם של שאר מנהלי הקונצרן. "ההפגנות יערכו בכל יום ששי - החל מה 6 לינואר, בשעה 14:00. בהתייעצות עם שאר המוחים יוחלט לגבי הפגנות המשך על פני כל שנת 2012 בנושאי מחאת יוקר המחייה. במקביל תמשיך תנועת ישראל יקרה לנו בהפגנות מול בתיהם של שאר מנהלי שטראוס - לכולם אחריות אישית להוריד מחירים", הם מציינים.