כוכב נופל: ישראכרט משיקה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות

הלקוחות יבחרו באחד משבעה מסלולי הטבות נושאיים, או במסלול הנוסע המתמיד ■ ההטבות למימוש הכוכבים ימשיכו עד ה-30 ביוני 2012

כבר תקופה ארוכה ממתינים לקוחות חברת האשראי ישראכרט לתוכנית ההטבות החלופית, שתחליף את שיטת הכוכבים הישנה. הערב עולה החברה בקמפיין שמציג את התוכנית, ובה שבעה מסלולי הטבות לפי שבעה תחומי עניין: ספורט, אופנה, מסעדות, טיולים, תרבות ואמנות, הורים וילדים ומסלול בליינים. כל לקוח יתבקש לבחור במסלול מסוים לכל כרטיס, אותו יוכל להחליף בכל עת שירצה, ולפיה יוכל לקבל הטבות ייעודיות לתחום.

במקום בחירה באחד משבעת המסלולים אפשר יהיה לבחור להמשיך במסלול חברות התעופה, המאפשר להמיר זכויות למועדוני נוסע מתמיד.

במקביל יוצעו הטבות שונות לכלל הלקוחות, ללא קשר לבחירה במסלול.

ישראכרט תמשיך להציע ללקוחותיה הטבות למימוש הכוכבים שנותרו ברשותם למשך 6 חודשים נוספים, עד 30.6.2012, וכן תמשיך להפעיל את תוכנית הדיל היומי.

התוכנית יוצאת לדרך היום (ד'), 28.12.2011, ובמסגרתה תציע החברה מעל 100 הטבות מדי חודש בכל המסלולים. רוב ההטבות אינן מותנות בשימוש בסכום כלשהו בכרטיס או בהתחייבות כלשהי מצד הלקוח, ובחלקן נדרש הלקוח לעמוד ביעד שימושים של 2,500 שקל בחודש על מנת ליהנות מההנחה. ההרשמה לתוכנית אפשרית דרך אתר האינטרנט של החברה, אפליקציית אייפון (שמושקת היום), ובאמצעות המוקד הטלפוני.

בחברה מסבירים כי התכנית מאפשרת לקבל הטבות ממוקדות, הנחות ומבצעים בהתאם לתחומי העניין ולסגנונם האישי של הלקוחות, במקום "לטבוע" במסה גדולה של הטבות חודשיות שיוצרת בלבול. דוגמאות לכמה מההטבות שיוצעו הן כרטיסי כניסה 1 1 למשחקי ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, משחקי הנבחרת וגביע דייוויס בטניס, כניסות חינם לרשת מכוני הכושר גרייט שייפ בכל יום חמישי, כרטיסים להצגות תאטרון מובילות במחיר של 59 שקל במקום 89 שקל, הצגות ילדים ב-39 שקל במקום 70 שקל ועוד.

במקביל מושק מחדש אתר ההטבות וכן אפליקציה ייעודית באייפון (ובהמשך גם במכשירי אנדרואיד).

המהלך ילווה בהליך מיתוג מחדש וקמפיין פרסום ראשון אשר עולה הערב (ד') באמצעות משרד הפרסום החדש של ישראכרט, באומן בר ריבנאי, בהשתתפות אייל ברקוביץ', טריני וסוזנה, גילה אלמגור, טוביה צפיר, ישראל אהרוני, ספי בן יוסף ולירון ויצמן תחת הסלוגן: "רוצה משהו? רק תגיד".

מנכ"ל ישראכרט, דב קוטלר: "ישראכרט שמה לה למטרה להציב את הלקוח במרכז בכל ממשקי הפעילות ועל כן השקענו מאמצים רבים בתכנית ההטבות החדשה במטרה להגיע לתכנית אשר תיתן מענה אופטימלי לצרכיהם של מגוון לקוחותינו".

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, מסביר כי "מלימוד הרגלי השימוש של לקוחותינו הבנו שכרטיס אשראי הוא יותר מאמצעי תשלום. כרטיס אשראי הוא אמצעי לממש את סגנון החיים שלנו. המהלך השיווקי של השקת תוכנית ההטבות דרך פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות, לצד השקת הקו התקשורתי החדש שלנו יעזרו לנו להמשיך ולהוביל את שוק כרטיסי האשראי בישראל בקרב לקוחותינו".