צביקה אורן נבחר לנשיא התאחדות התעשיינים

הנשיא הקודם שרגא ברוש מסיים כהונה בת 7 שנים בתפקיד ■ צביקה אורן גבר על המועמד דוד ארצי שהתמודד מולו על התפקיד במהלך החודשים האחרונים

נשיא חדש להתאחדות התעשיינים; צביקה אורן נבחר היום (א') על-ידי התעשיינים לאחר שהנשיא הקודם שרגא ברוש מסיים כהונה בת 7 שנים בתפקיד. בפעם השנייה בתולדותיה קיימה היום התאחדות התעשיינים בחירות לתפקיד נשיא ההתאחדות.

צביקה אורן יוביל את התאחדות התעשיינים ב-3 השנים הבאות, אורן הוא תא"ל במיל', שימש בעבר כקצין חימוש ראשי בצה"ל ומשמש כמנכ"ל החברה עמית תעשייה מקומית. אורן גבר על המועמד דוד ארצי שהתמודד מולו על התפקיד במהלך החודשים האחרונים.

יצויין כי ההתמודדות של ארצי התאפשרה בתום הליך בוררות מתוקשר ומתוח שקיים שופט ביהמ"ש העליון בדימוס, תיאודור אור, על רקע החלטת התאחדות התעשיינים לפסול את מועמדותו. הוועדה טענה כי ארצי לא עמד בתנאי הסף כדי להתמודד על התפקיד מאחר שלא נרשם כיו"ר חברת אופק לעיבוד שבבי, כפי שהצהיר בטופסי המתמודד שהגיש. אור קבע כי מועמדותו חוקית.

"אני מבטיח להיות נשיא של כלל התעשייה הישראלית. מחכה לנו שנה לא קלה, בכוחות משותפים נשרוד אותה ואף נתקדם. ממשלת ישראל חייבת להכיר בתעשייה הישראלית כקטר החשוב והמוביל של המשק. אני משוכנע שעל אף השנה הלא פשוטה שצפויה לנו, התעשייה בישראל תגדל ותתפתח", אמר צביקה אורן.

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים היוצא אמר, "אני בטוח שצביקה אורן ימשיך להוביל את התאחדות התעשיינים כגוף הכלכלי המוביל במשק. האתגרים הניצבים בפני התעשייה הישראלית הינם רבים והתקופה הינה קשה".