מנורה התלוננה למשטרה: זויף מייל בשמה לסוכנים

אמש נשלחה לציבור הסוכנים בישראל הודעת דוא"ל בשם מנורה מבטחים פנסיה, לפיה כביכול החברה פונה ללקוחות ומזהירה שסוכני הביטוח והבנקים פוגעים בפנסיית הציבור

מי מנסה לסכסך בין קבוצת הביטוח והפנסיה מנורה מבטחים לבין סוכני הביטוח והבנקים? אמש (ב') נשלחה לציבור הסוכנים בישראל הודעת דוא"ל בשם מנורה מבטחים פנסיה, שלפיה, כביכול, החברה פונה ישירות לקהל הלקוחות, ומזהירה שסוכני הביטוח והבנקים פוגעים בפנסיה של הציבור, כדי לעודד אותם לחסוך את פערי התיווך ולהתקשר ישירות מול מנורה מבטחים פנסיה. ואולם תוך זמן קצר התברר, כי מדובר בהודעה מזויפת, שלא נשלחה על ידי מנורה - ובוודאי שלא על דעתה.

בעקבות כך יצא מנכ"ל החברה, מוטי רוזן, במייל משלו לסוכני הביטוח, ובו הבהיר כי "ההודעה האמורה, נשלחה מגורם אשר אינו קשור למנורה מבטחים, וזאת כביכול בשם מנורה מבטחים, ומטרתו הייתה לפגוע בקבוצת מנורה מבטחים, בסוכניה ובמערכת היחסים של הקבוצה עם סוכניה.

‏"מנורה מבטחים, ואני אישית, נעשה כל מאמץ בכדי לאתר את מפיץ ההודעה, ונפעל נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לרבות הגשת תלונה למשטרת ישראל". במנורה ציינו כי אכן הוגשה כבר תלונה למשטרה בנושא. מנורה מבטחים הינה אחת מחמש קבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות בשוק, ומחזיקה בקרן הפנסיה הגדולה בשוק.