המיליארדר ואיל התקשורת רופרט מרדוק הצטרף לטוויטר

מרדוק החליט לפתוח חשבון טוויטר לכבוד השנה החדשה, והשתמש בו כדי להשמיע את דעותיו ■ שיבח את נשיא ארה"ב ברק אובמה, הביע את דעתו על הביוגרפיה של סטיב ג'ובס ועוד

איל התקשורת האוסטרלי רופרט מרדוק, שהחליט לפתוח חשבון טוויטר לכבוד השנה החדשה, השתמש בו כדי להשמיע את דעותיו על מגוון נושאים. בין השאר שיבח מרדוק את ריק סנטורום, אחד מהמתמודדים על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב ואת הנשיא המכהן ברק אובמה. מרדוק הביע את דעתו על הביוגרפיה של סטיב ג'ובס ועל סרטי קולנוע.

נכון להיום, יומיים בלבד לאחר שפתח מרדוק בן ה-80 את חשבון הטוויטר שלו, הוא הספיק לפרסם 24 ציוצים, אליהם נחשפו 84,000 עוקבים. טרי אברט, דוברת תאגיד התקשורת 'ניוז קורפ' שבשליטתו של מרדוק אישרה כי מדובר בחשבון של מרדוק ולא של מתחזה.

כאמור, מרדוק שיבח את המתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, ריק סנטורום השמרני, והגדיר אותו כ"מועמד היחיד עם חזון גדול באמת" עבור ארה"ב. בציוץ נוסף, כתב מרדוק ש"טוב לראות שסנטורום מצליח בסקרים במדינת איווה. בכל העימותים בהם הוא השתתף הוא עמד על עקרונותיו, הראה עקביות וענווה כפי שאף מועמד אחר לא הראה", ציין. את החלטתו של הנשיא אובמה לאשר העברה של עצורים החשודים בפעילות טרור ממתקן אזרחי למתקן צבאי כינה מרדוק "החלטה אמיצה ונכונה מאוד".

מרדוק פירסם גם את רשמיו מקריאת הביוגרפיה החדשה של סטיב ג'ובס המנוח, שכתב וולטר אייזקסון. "מעניין אבל לא הוגן, המשפחה ודאי שנאה את זה", כתב מרדוק על הספר.

בציוצים נוספים הוא דיווח על התלהבותו משני סרטים שהפיקו אולפני פוקס הנמצאים בבעלותו, ואפילו על מצב התנועה בניו יורק. "העיר קרה וריקה, כמה נחמד", כתב מרדוק. ציוץ אחר שלו מיהר מרדוק למחוק, כנראה מחשש ליחסי ציבור גרועים. "הבריטים לוקחים יותר מדי חופשות בשביל אומה במשבר כלכלי", הוא כתב.