אהוד ברק ודיירי אקירוב יוצאים נגד עיריית ת"א - על 420 ש'

"מעריב": דיירי המגדלים היוקרתיים יוצאים למערכה נגד עיריית ת"א בגין העלאה בהיטל הארנונה ■ בין החתומים על העתירה שהוגשה נגד העירייה - שר הביטחון אהוד ברק

דיירי מגדלי אקירוב היוקרתיים ששווי דירותיהם מגיע לעיתים לעשרות מיליוני שקלים יוצאים למערכה נגד עיריית תל אביב. העילה ליציאה לקרב - תשלום בסך 420 שקלים נוספים אותו הם נדרשים לשלם בגין חישוב שטחים משותפים לתשלום הארנונה. בין החתומים על העתירה גם שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל, כך מפרסם היום העיתון "מעריב".

עשרות מדיירי המגדלים התל אביבים עתרו לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לבטל את תוספת הארנונה אותה הם נדרשים לשלם. התשלום המבוקש שמתחלק בין דיירי שלושת המגדלים הוא עבור שטחים המוגדרים כמשותפים ובניהם מועדון הבריאות, בריכת השחייה, מכון הכושר והספא היוקרתי הנמצאים במתחם.

גורמים בעיריית תל אביב מסרו כי מדובר למעשה בחיוב נוסף של שישה מ"ר לכל דייר שאותו יצטרכו לשלם תושבי המגדלים רטרואקטיבית עבור משך הזמן בו הם מתגוררים במקום.

בין דיירי הבניין החתומים על העתירה נמצאים מיטב עשירי ישראל ובניהם גם שר הביטחון אהוד ברק. מלשכתו של ברק נמסר ל"מעריב" כי השר לא פנה באופן אישי אל עיריית תל אביב בנושא הארנונה.