גולדמן בהמלצה על פלוריסטם: "תזנק בכ-50%"

בבית ההשקעות יוצאים בסקירה שורית על חברת הביוטק ■ כותבים: "פלוריסטם נראית כמו הבחירה הנכונה בשוק תאי הגזע"

בבית ההשקעות גולדמן (Goldman Small Cap Research) יוצאים בסקירה שורית על חברת הביוטק פלוריסטם , תוך שהם מציינים כי יש לה אפסייד של 50%. הסקירה פורסמה באתר הפיננסי של האנליסט ריי דירקס (Ray Dirks), שכבר ציין בעבר כי החברה מהווה "השקעה בטוחה לטווח ארוך".

"עם גישה ייחודית לטיפול בתאי גזע, תהליך התקדמות יציב, הסכם הרישיון עם יונייטד תרפיוטיקס, ויכולות הייצור, פלוריסטם נראית כמו הבחירה הנכונה בשוק תאי הגזע", נכתב בסקירה".

דירקס צופה כי התחלת הניסויים הקליניים בשנה הבאה תהווה זרז לעליית המנייה. "בדרך כלל, חברות ביוטק מוסיפות לשווי שלהן בין 30-40 מיליון דולר לכל מוצר שהן מגיעות איתו לשלב השני של הניסויים הקליניים", הוא כותב. "לכן, ברגע שפלוריסטם תגיע לשלב הזה של פיתוח המוצר, אנו מאמינים שלבעלי המניות מובטחת תשואה של 50% על המנייה".

בתחילת חודש נובמבר, נזכיר, דיווחה החברה על תוצאות חיוביות של הניסוי הקליני שלה בתאי גזע המופקים משליית אדם, בתום 12 חודשי מעקב אחר חולים שהשתתפו בשלב הראשון של הניסוי. פלוריסטם הוכיחה לראשונה כי ניתן להזריק בבטחה תאי גזע מהשליה ללא התאמה גנטית ובהזרקה כפולה מאותו התורם.

עובדה זו מהווה פריצת דרך משמעותית בדרכה של החברה לייצר תרופת מדף תאית למגוון מחלות, ללא צורך בהתאמה אישית לכל חולה וחולה. כלכלני אופנהיימר מעודדים מתוצאות הניסוי וצופים המשך התפתחויות חיוביות בעסקי החברה.