למה לא הופיעה גילה אלמגור על שלטים של ישראכרט בירושלים?

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי: "ההחלטה על הקמפיין בירושלים הייתה שלנו; קיבלנו הוראה חדשה מישראכרט לשים את כל השלטים, כולל זה עם גילה אלמגור"

אחרי שהתאוששה מפרשת ההאקרים הסעודיים, ישראכרט נאלצת להתמודד כעת עם בעיה חדשה: החברה יצאה בתקופה האחרונה בקמפיין מיתוגי חדש לתוכנית ההטבות החדשה של החברה.

במסגרת הקמפיין מופיעים מפורסמים שונים כמו גילה אלמגור ואיל ברקוביץ' ומקדמים עולמות תוכן שונים של הטבות ייחודיות. אך בעוד שברחבי הארץ מופיעה דמותה של אלמגור לצד דמויות אחרות שמופיעות בקמפיין, בירושלים נפקד מקומה משלטי החוצות.

עמוד הפייסבוק של ישראכרט, שחסום לפוסטים של גולשים וכולל רק אפשרות להגיב לפוסטים קיימים של ישראכרט, התמלא בימים האחרונים בתגובות נזעמות של גולשים בשל מה שפורש על-ידי הגולשים כהדרת נשים.

יוגב תלמי, סמנכ"ל השיווק של חברת שילוט החוצות רפיד שאחראית לשילוט בקמפיין הנוכחי, מסר בתגובה כי "החברה העלתה לשלטי הגשר את הוויז'ואלים שקיבלנו ממשרד הפרסום. אם תועבר אלינו הזמנה נוספת על רכישה שטחי פרסום נוספים, שכולל את דמותה של גילה אלמגור או כל אישה מכובדת - נעשה זאת בשמחה".

ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי נמסר: "ההחלטה על הקמפיין בירושלים הייתה שלנו, וזאת בהתאם ל-5 השנים האחרונות שבהן היה שילוט מותאם בירושלים. היו 7 גירסאות לקמפיין, והעברנו לירושלים רק גירסאות גבריות. קיבלנו הוראה חדשה מישראכרט לשים את כל השלטים, כולל השלט עם גילה אלמגור".

מישראכרט נמסר בתגובה כי "לחברה נודע מן התקשורת כי השלטים בירושלים לא הוצבו במלואם. מבדיקה שנערכה הובהר לישראכרט באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי כי על-פי החלטה משותפת עם חברת השילוט רפיד, לא מעלים תמונות של נשים בירושלים כבר שנים. החברה ביקשה ממשרד הפרסום להנחות את חברת השילוט להשלים את הפריסה המלאה כפי שתוכנן מראש".