חשד להעלמת הכנסות ב-10 מיליון דולר ברשת לייזר קוסמטיקס

ביהמ"ש הורה על הארכת מעצרם של דורון אלדר, בעל הרשת לטיפולי לייזר וטיפולים קוסמטיים, ושל שותפו לשעבר ברשת אברהם קשתי ■ נטען: אלדר במזיד ובכוונה התחמק מתשלום מס, וניהל שתי סדרות של חשבוניות

חשד להעלמת הכנסות של 10 מיליון שקל ברשת המכונים לטיפולים קוסמטיים לייזר קוסמטיקס. שופט בית משפט השלום בחיפה, ערן קוטון, הורה היום (ג') על הארכת מעצרם של דורון אלדר (52) מעפולה, בעל רשת לייזר קוסמטיקס, לטיפולי לייזר וטיפולים קוסמטיים, ושל שותפו לשעבר ברשת אברהם קשתי (56).

מבקשות המעצר שהוגשו ע"י פקיד שומה חקירות חיפה והצפון, רשות המסים בישראל, עולה כי בשנים 2002-2010 השמיט אלדר מספרי החשבונות מהדוחות שהגיש, הכנסות בסכום כולל של כ-10 מיליון שקל.

עוד עולה מהבקשה כי אלדר במזיד ובכוונה התחמק מתשלום מס, ניהל שתי סדרות של חשבוניות: האחת - לרישום בספרים ולדיווח לפקיד השומה והשנייה - לרישום הכנסות "שחורות", שהושמטו מהספרים והדוחות. עוד נטען בבקשה כי כדי להסוות את מעשיו השמיד את סדרת החשבוניות ה"שחורה" ומסמכים נוספים שיש להם משמעות לשומה.

קשתי שהצטרף לחברה ב-2007 והשקיע בה 50 אלף דולר, חשוד כי השמיט מהדוח שהגיש לשנת 2007 הכנסות שהגיעו לו מ"לייזר קוסמטיקס" בסכום של 200 אלף שקל. כמו-כן, נטען לגבי קשתי כי בסוף שנת 2007 פרש מהחברה וקיבל סך של 770 אלף שקל עבור חלקו בעסק. עפ"י החשד, גם סכום זה הושמט מהדוחות שהגיש לפקיד השומה.