הראפר והמפיק האמריקני ג'יי זי ישקיע מיליוני דולר בפאוארמט הישראלית

הראפר, שישקיע מיליוני דולרים, יעמוד בראש הקמפיין הפרסומי של החברה המשותפת של פאוארמט ודורסל כדי לקדם את פתרונות ההטענה האלחוטיים

הראפר האמריקני והמפיק המוזיקלי ג'יי זי מצטרף כמשקיע וכפרזנטור לפאוארמט הישראלית וחברת דורסל. האבא הטרי ובעלה של הזמרת ביונסה הודיע במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס וגאס כי הוא ישקיע בחברה המפתחת משטחי הטענה אלחוטיים כמה מיליוני דולרים ואף יוביל קמפיין פרסומי של החברה המשותפת, שהוקמה בספטמבר 2011, תחת הכותרת Power to the People.

ג'יי זי הולך בעקבותיו של ליאונרדו דיקפריו שהחליט באוקטובר אשתקד להשקיע בסטארט-אפ הישראלי Mobli. עבור ג'יי זי, זוכה 13 פרסי גראמי, אין מדובר בחברה הראשונה שהוא לוקח בה חלק והוא כבר רושם היסטוריה מכובדת בתור יזם, בין השאר בתחום האופנה והבילויים.

לדברי ג'יי זי, "אני מאמין בעתיד של אנרגיה אלחוטית ואני מאמין שדורסל-פאוארמט היא החברה שתביא את המהפכה הזאת לשוק. אני לוקח חלק בחברה הזו כי הם מספקים את הפתרונות לעתיד".

לדברי מנכ"ל פאוארמט, רן פוליאקין, "ג'יי זי מעניק השראה למיליוני אנשים ברחבי העולם על בסיס יומי עם המוזיקה שלו והסיפור הייחודי שלו. אני לא חושב שיש פנים או קול טובים יותר ממנו כדי להניע אנשים לאמץ פרדיגמה חדשה בשוק האנרגיה".

לדברי נשיא דורסל בפרוקטר אנד גמבל, סטסי אנסטסוב, "כשחשבנו להביא לחברה המשותפת את הייצוג הטוב ביותר, ג'יי זי היה הבחירה הטבעית כדי להיות הפנים והקול שמאחורי דורסל פאוארמט.