ההאקר הסעודי ממשיך: פרסם 200 כרטיסי אשראי ישראליים

עומאר: "ראיתי כמה טיפשים שאמרו שהם מצאו אותי: אחד במקסיקו, אחד בריאד, אחד בדובאי. תנו לי להסביר לכם: אף אחד לא יכול למצוא אותי. אנשי המוסד, אל תבזבזו את הזמן שלכם"

ההאקר Omar לא משתעמם: הערב פרסם ההאקר הסעודי רשימה של 200 כרטיסי אשראי ישראלים נוספים כחלק מהפריצות המתמשכות שלו לאתרים ישראלים וכתגובת נגד לתקיפות של האקרים ישראלים.

"המודיעין הרוסי סגר את כתובת המייל שלי תחת שירות הדואר האלקטרוני mail.ru", כתב עומאר בפתיחת ההודעה שלו הערב וציין שכעת הוא משתמש בשירות מיילים של gaza.net. "ראיתי כמה טיפשים שאמרו שהם מצאו אותי: אחד במקסיקו, אחד בריאד, אחד בדובאי. תנו לי להסביר לכם: אף אחד לא יכול למצוא אותי. אנשי המוסד, אל תבזבזו את הזמן שלכם" אמר עומאר וציין כי הוא משתמש ביכולות של הצפנת מידע, כך שיהיה קשה לאתר אותו.

"אם תחפשו אחריי בטח תגיעו להלסינקי, מינסק, ניו יורק, תל אביב, חיפה, טוקיו, מוסקבה ומקומות אחרים".

עומאר גם התייחס להאקרים פלסטינים שפרצו לעמוד הבית של סגן שר החוץ, דני איילון, והציבו תמונה של נעל על פרצופו ושלחו לו הודעה על כך. "אני מזמין את כל ההאקרים מהעולם האיסלמי להתאחד וזה לא משנה מה אתם חושבים. אני מזמין את כל המוסמלים להתאחד נגד ישראל, האויב הגדול של כל המוסלמים".

עומאר גם הזמין האקרים טורקים להצטרף למאבק תוך כדי שהוא מזכיר להם את פרשת המשט. כמו כן, הזמין ההאקר לפרוץ לארגונים של הצבא והמודיעין הישראלי ולפרוץ לאתרים ישראלים אחרים כדי לפרסם את ההודעות שלהם עליהם.

על הדרך גם ביקר ההאקר את ההתנהלות של ההאקרים הישראליים שפרסמו, לטענתו, 200 כרטיסי אשראי פגי תוקף וללא מספרי ה-CVV שלהם. ההאקר מאיים לפרסם מדי יום 200 כרטיסי אשראי של אזרחים ישראליים: "אל תאלצו אותי לפרסם יותר מ-200 כרטיסי אשראי ביום".

יש לציין כי ההאקר פרסם את רשימת השמות בתוך הודעה שהעלה לאתר pastebin ולא כקובץ דרך אתרי שיתוף קבצים.

שגית אופיר, דוברת Cal מסרה: "בקובץ שפורסם הערב (יום ד' 11 בינואר), הופיעו פרטים של כ-50 כרטיסי אשראי מלקוחות החברה. הכרטיסים נחסמו באופן מיידי לרכישה באינטרנט ובטלפון . ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת www.cal-online.co.il להקיש את מספר ת.ז ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ולקבל תשובה מיידית אם מדובר בכרטיס שפרטיו נחשפו. כמו בארועים הקודמים, גם עכשיו, כל לקוחות Cal מוגנים ולא יפגעו, אנו נדאג להנפיק ללקוחות כרטיסים חדשים תוך מספר ימים".