שלמה מעוז חוזר הערב לכיסא הפרשן בתוכנית "לילה כלכלי"

שרון גל, מגיש "לילה כלכלי" בערוץ 10, הגיב לאמירות הקשות של שלמה מעוז בערב בו התפוצצה הפרשה - והבטיח: "שלמה לא יאבד את עבודתו ב'לילה כלכלי'"

שלמה מעוז, שעמד במרכזה של הפרשה שהביאה לפיטוריו מתפקידו ככלכלן הראשי בבית ההשקעות אקסלנס נשואה, חוזר הערב (ב') לתוכנית "לילה כלכלי" כפרשן כלכלי, בהופעת בכורה מאז התפוצצה הפרשה. מעוז הפך בשנים האחרונות למעין כוכב טלוויזיה בשל הלשון החדה והשנויה במחלוקת שלו בעניינים כלכליים וחברתיים.

שרון גל, מגיש התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, התייחס עוד באותו הערב שבו התפוצצה הפרשה לאמירות הקשות של מעוז, שמשמש כפרשן קבוע בתוכנית. "אני חושב שאקסלנס נבהלו ומיהרו להוציא הודעה קשה מדי בעניינו. אני יכול להבטיח דבר אחד - וזאת ששלמה לא יאבד את עבודתו ב'לילה כלכלי' בערוץ", אמר גל.

נזכירת כי שלמה מעוז תקף בשבוע שעבר בנאומו בכנס מכללת ספיר את "הממסד האשכנזי" שמפלה, לדבריו, את בני עדות המזרח, ולא חסך דברים מבית המשפט העליון, מהקיבוצים ש"שדדו קרקעות", ומהמשטרה שנוהגת באלימות במפגינים מהשכונות הדרומיות של תל-אביב - ומנגד נוהגת בכפפות של משי במפגינים משדרות רוטשילד.

עם זאת, פיטוריו מאקסלנס מיוחסים בעיקר לעובדה שתקף את בנק לאומי והגדיר אותו "בנק של אשכנזים", שכן כבר התבטא בעבר בחריפות בעניין האפליה בין אשכנזים למזרחים. כידוע, באותו ערב פוטר שלמה מעוז לאלתר מאקסלנס נשואה, שם גינו את דבריו בתוקף.