פרויקט מיוחד הערב ב"פירמה": 100 המשפיעים בתקשורת

מגזין "פירמה" של "גלובס" מדרג בגיליון חגיגי ומיוחד את "100 האנשים המשפיעים והחזקים בתקשורת בישראל"

מי הם האנשים הקובעים, מה תהיה המנה שנאכל כל יום בתקשורת, ומי אחראי לתכנים שאנו צורכים מגופי המדיה? מגזין "פירמה" של "גלובס" ינסה לענות על השאלה בפרויקט השנתי "דירוג 100 המשפיעים והחזקים בתקשורת". הגיליון יופץ הערב (ג') למנויי "גלובס".

בגיליון המיוחד ידורגו 100 האנשים המשפיעים על התקשורת הישראלית על שלל ענפיה: עיתונות מודפסת, טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ורשתות חברתיות.

הדירוג, שנערך על-ידי מערכת "פירמה" וראשי מערכת "גלובס", בודק על-פי מספר פרמטרים את הגורמים החזקים והמשפיעים ביותר, במבט על השנה החולפת וגם בהסתכלות על השנה הקרובה.

המגזין בא לבחון את ההשפעה של אותם אישים, בעיקר בעידן בו כמעט לכל אחד מאיתנו ישנה יכולת השפעה על התקשורת, עידן בו כל אדם קובע גורלות ומככב בפייסבוק ובטוויטר, עידן של מחאה חברתית והתעצמות שליטת השלטון.

בהרכבת הרשימה נותחו מעגל ואופן ההשפעה של אותו גורם, עוצמת השפעתו וכן עוצמת השליטה שלו במדיום בו הוא נמצא, וכמובן נלקחו בחשבון גם הוותק והמוניטין התורמים להשפעתו הישירה.

בנוסף ידורגו תופעות ואישים שגם הם השפיעו מהותית על התקשורת השנה, וכן גורמים שהשפעתם פחתה. זאת, לצד כתבות וראיונות בלעדיים שיתפרסמו לצד הדירוג בגיליון.

כמו כן, בגיליון זה משולבת תחזית בלעדית שנערכה על-ידי חברת ספוטרנד לטרנדים המשמעותיים שיהיו חלק מחיינו בשנת 2012.