תקציב הפרסום של בטר פלייס יטופל ב-JWT

טרם פורסם היקף התקציב ■ ההשקה המסחרית של המכונית החשמלית צפויה במהלך שנת 2012, והפעילות הפרסומית תצא לדרך בחודשים הקרובים

סבב תקציבי הפרסום בענף הרכב נמשך: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של חברת בטר פלייס.

כאמור, בבטר פלייס החליטו להתקשר עם משרד הפרסום JWT ישראל. המשרד טיפל במשך תקופה ממושכת בתקציב המותג סובארו ואף זכה במספר פרסים בארץ ובעולם עבור העבודה שעשה על המותג, אך ההתקשרות בין הצדדים נפסקה לפני כשנתיים. מאז הוזכר שמו של JWT כמועמד פוטנציאלי לטפל במספר תקציבי רכב - האחרון בהם של סיטרואן.

בשלב זה עדיין קשה לדבר על היקף תקציב שיוקצה על-ידי בטר פלייס לפרסום, אך יש להניח כי מאחר שמדובר בחינוך צרכנים לצריכת מוצר חדש בשוק, רכב ממונע חשמלי, יעמוד על הפרק סכום כסף ניכר.

כידוע, מיזם המכוניות החשמליות של בטר פלייס, תחת ניהולו של שי אגסי, מצוי בימים אלה בשלבי סיום של פיילוט נהגים ופריסת תשתית חשמלית הכוללת נקודות טעינה לרכבים חשמליים, ורשת תחנות שבהן ניתן יהיה להחליף במהירות סוללה שהתרוקנה.

השקה מסחרית צפויה לקרות כבר במהלך 2012, וכפועל יוצא מכך תצא הפעילות הפרסומית לדרך כבר בחודשים הקרובים.

בבטר פלייס אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה כי "בשנת 2012 תשיק חברת בטר פלייס את המכונית החשמלית ואת מכלול הפתרון שלה לטעינת מכוניות חשמליות בארץ. לאחר בחינה מקצועית, בחרה בטר פלייס בישראל ב-JWT כמשרד הפרסום שיוביל את הפרסום בארץ. המשרד מביא עמו הרבה מאוד ניסיון שיווקי ופרסומי הנדרשים לאתגר כל-כך גדול ומעניין של החדרת מוצר חדש לשוק בכלל, והרבה מאוד ניסיון והצלחות מוכחות בשוק הרכב בפרט ויכולות דיגיטליות נרחבות" .

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT ישראל, מסר בתגובה: "מאז הפרידה מסובארו בחנו כל מיני אפשרויות, ונעשו אלינו כל מני פניות בנושא תקציבי רכב. בטר פלייס הולכת להיות שחקן מרכזי, כגוף שיש לו אג'נדה של חברה שעושה משהו יותר גדול. גם עם החזון וגם עם האנשים יש לנו הרבה משותף, וזה אתגר גדול עבורנו".