הכבל התת-ימי של טמרס טלקום הונח; אין לקוחות

הכבל התת-ימי שהניחה טמרס טלקום כבר החל לעבוד, אולם החברה טרם הצליחה לגייס לקוחות מקרב חברות האינטרנט ■ משרד התקשורת מתמהמה עם ההגנות שהיה אמור לספק לחברה לפי בקשתה

הכבל התת ימי שהניחה טמרס טלקום כבר החל לעבוד, אולם החברה טרם הצליחה לגייס לקוחות מקרב חברות האינטרנט. בד בבד, משרד התקשורת מתמהמה עם ההגנות שהיה אמור לספק לחברה לפי בקשתה ומגביר את האי ודאות סביב ההשקעה שלה בכבל התת ימי.

בימים האחרונים מנסה טמרס טלקום לשכנע את משרד התקשורת להוציא את התוכנית שלו אל הפועל ולספק לה הגנה, כי היא מתקשה לגייס לקוחות מקרב ספקיות האינטרנט 012 סמייל ו-013 נטוויז'ן.

3 כבלים תת ימיים מחברים את ישראל לאירופה כיום, ושייכים לנאוטילוס הוותיקה, לבזק בינלאומי (שהניחה כבל עצמאי) ולטמרס טלקום. הלקוחות הפוטנציאליים של טמרס הם נטוויז'ן וסמייל, שכעת קונות קיבולת מנאוטילוס בשל המחירים הנמוכים שהיא מציעה. בטמרס טוענים כי המחירים שמציעה נאוטילוס נועדו לסכל את כניסת טמרס לשוק ולא משקפים מחיר כלכלי. טמרס מבקשת ממשרד התקשורת שלא יאפשר לנאוטילוס להוריד מחירים.

לאחרונה נשקלים בטמרס צעדים משפטיים שמטרתם לחייב רשות כלשהי, משרד התקשורת או רשות ההגבלים העסקיים, לאלץ את משרד התקשורת להתערב, כיוון שלשיטתה נעשה כאן מעשה מכוון שנועד לסכל תחרות באמצעים לא כשרים.