ב-UBS שוריים על "תמר": "ישראמקו תעלה בעוד 12%"

בסקירה על מניות הסקטור: מעלים מחיר יעד לקבוצת דלק ב-3%; מורידים מחיר יעד לרציו ל-50 אגורות ■ כלכלני הבנק מעלים את הערכת השווי שלהם לקידוח "תמר" ל-7.4 מיליארד דולר לעומת 6.6 מיליארד דולר בהערכה הקודמת

שותפויות הקידוח "תמר" זוכות היום (ה') להמלצה חיובית מצד בנק ההשקעות UBS, בסקירה מקיפה עם עדכון המלצה ומחירי יעד למניות סקטור הנפט והגז, כלכלני הבנק מעלים את מחיר היעד לישראמקו ל-57 אגורות לעומת מחירה היום העומד על 52 אגורות עם המלצת ניטראלי. מדובר בעלייה של 12% לעומת מחירה בשוק היום.

ב-UBS מעלים את הערכת השווי שלהם לקידוח "תמר" ל-7.4 מיליארד דולר לעומת 6.6 מיליארד דולר בהערכה הקודמת, כמו כן מעלים גם את הערכת השווי ל"לוויתן" ל-4.9 מיליארד דולר לעומת 4.5 מיליארד דולר בהערכה הקודמת. בנוגע לקידוח "לוויתן" מעלים כלכלני הבנק את הערכת השווי ל-4.9 מיליארד דולר לעומת 4.5 מיליארד דולר בערכה הקודמת.

בהתייחס לשכבות העמוקות יותר של קידוח "לוויתן" מורידים כלכלני הבנק את הערכת השווי ל-1.5 מיליארד דולר לעומת 2.1 מיליארד דולר בהערכה הקודמת.

בהקשר זה מציינים את מניית רציו , בבנק מותירים המלצת קנייה ומורידים במקצת את מחיר היעד ל-50 אגורות לעומת 50 אגורות בהמלצה הקודמת.

גם לאבנר נותרת המלצת קנייה במחיר יעד של 3.3 שקלים לעומת מחירה היום העומד על 2.68 שקלים.

בבנק ההשקעות ממליצים קנייה גם על דלק קידוחים ומעלים את מחיר היעד ל-18.5 שקלים לעומת 17.5 שקלים במחיר היעד הקודם.

דלק אנרגיה נותרת עם המלצת ניטראלי עם עליית מחיר היעד ל-1,897 שקל לעומת 1,833 שקל.