הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קיה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

להפציץ או לא להפציץ? זו השאלה. חברת הוט, המודעת לעיסוק הבלתי פוסק בנושא האיראני, החליטה לגייס אותו לקו הקריאטיבי שלה, והשבוע, באמצעות הוצאה מרשימה לפרסום, היא שולחת את צוות "עספור" באמצעות משרד הפרסום שלה באומן-בר-ריבנאי אל עורף האויב באיספהאן. המשימה היא לשכנע את הצופים להצטרף לשירות הטריפל שלה ולקבל טאבלט סמסונג מתנה. הוט ממשיכה לדחוף את הטריפל בכל הכוח, תוך כדי שהיא מכירה ביתרון היחסי שלה על פני המתחרה.

ריי מוטורס, יבואנית קיה, מעלה ווליום פרסומי וכובשת את המקום השני בטבלה השבועית של המותגים המושקעים, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי הפורח לאחרונה. החברה מעלה קמפיין טלוויזיה לאוויר לדגם הריו החדש שלה תחת הסלוגן: "מהפיכת הריו החדשה". נזכיר כי שנת 2011 הייתה שנת קטגוריית הרכב, שלמרות המחאה החברתית הגדילה את ההוצאה לפרסום שלה באופן ניכר.

סופר-פארם, שגם היא הגדילה משמעותית את ההוצאה שלה לפרסום ב-2011, פותחת כרגיל את ינואר עם מבצע המכירות השנתי האגרסיבי, ה-Happy sale, עם מוצרים רבים במחיר של 8 שקלים ליחידה, כאשר ברקע היא ממשיכה להריץ את מבצע SUPER FIVE.

שטראוס מוכיחה כי למרות המחאה החיים חייבים להימשך, ובמילים אחרות חייבים להמשיך לפרסם, במיוחד כאשר משיקים מוצר חדש. המוצר הוא קפה נמס מיובש בהקפאה, ומשרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי, שבדומה ללקוח שלו הוט, סוגר גם הוא טריפל בטבלת המותגים המושקעים.

המותגים המושקעים 19 ינואר
 המותגים המושקעים 19 ינואר

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.