בסר תגבש קבוצת רכישה על המכתש בגבעתיים

פרויקט המגורים המדובר של יורוקום נדל"ן שבבעלות איש העסקים שאול אלוביץ' על שטח המכתש בגבעתיים ייבנה כנראה במסגרת קבוצת רכישה בהובלת נחשון קיויתי וקבוצת בסר

פרויקט המגורים המדובר של יורוקום נדל"ן שבבעלות איש העסקים שאול אלוביץ' על שטח המכתש בגבעתיים ייבנה כנראה במסגרת קבוצת רכישה בהובלת נחשון קיויתי וקבוצת בסר.

מדובר בפרויקט העתיד לכלול 165 דירות בשני בנייני מגורים בני 25 ו-17 קומות בשכונת בורכוב. מתחם המכתש משתרע על פני כ-10 דונם. לפי התוכנית 8 דונם מתוכו ייועדו לפארק. נכון להיום על המגרש תב"ע מאושרת ולאחד משני בנייני המגורים אף התקבל היתר בנייה.

ל"גלובס" נודע כי חברת יורוקום נדל"ן, בעלת הקרקע, חתמה עם קבוצת בסר על הסכם שבו ניתנת לה הזכות הבלעדית לגיבוש קבוצת הרכישה על השטח במשך ששת החודשים הקרובים. אין זה הסכם אופציה שגרתי ול"גלובס" נודע כי קבוצת בסר לא הפקידה בידי יורוקום נדל"ן סכום כספי כלשהו. לאחר גיבוש קבוצת הרכישה ירכשו חברי הקבוצה את הקרקע ישירות מיורוקום נדל"ן. השיווק עתיד להתחיל בימים הקרובים.

מ-2.38 מיליון שקל

נחשון קיויתי, מבעלי קבוצת בסר, מסר היום בשיחה עם "גלובס": " הפרויקט יכלול דירות בנות 4-5 חדרים ופנטהאוזים במחירים של החל ב-2.38 מיליון שקל. יהיו בו גם חדר כושר וספא". עוד אמר קיויתי: "יורוקום כבר החלה בעבודות החפירה. בחודשים הקרובים נגיש בקשה להיתר גם לבניין השני. אני צופה שהבנייה תיארך כ-3 שנים".

הפרויקט יתוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי, מור, סיון ועוה"ד המלווים את הפרויקט הם רועי מקוב ומשה הוברמן. קבוצת בסר פועלת שנים רבות בתחום קבוצות הרכישה. בימים אלו היא מנהלת בנייה של מגדל מגורים של כ-300 יח"ד בפארק צמרת בת"א, פרויקט מגורים של כ-270 דירות ביבנה ומגדל מגורים של 81 דירות בהוד השרון שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים.