עמרי שרון יתמוך בח"כ ציפי לבני לראשות מפלגת קדימה

בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הודיע כי יתמוך בח"כ ציפי לבני ויסייע לה במערכת הבחירות נגד ח"כ שאול מופז

עמרי שרון, שהיה בעבר חבר כנסת ובנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, הודיע לפני זמן קצר (ג') כי יתמוך בח"כ ציפי לבני לראשות מפלגת קדימה, ויסייע לה במערכת הבחירות נגד ח"כ שאול מופז. עמרי שרון, שהיה ח"כ מטעם הליכוד, הצטרף לקדימה עם הקמתה על ידי אביו בסוף שנת 2005.

בריאיון מיוחד שהעניקה לתכניתנו "פגוש את העיתונות", התייחסה בסוף השבוע שעבר לבני לקרב על ראשות המפלגה. לדבריה: "זה לא הקרב האחרון שלי. קרבות עושים לי טוב, אני אדם מאוד ממוקד משימה ואני יודעת מה צריך לעשות. אני לא רוצה שקדימה תרד לבוץ הפוליטי, הפריימריז צריך להיות מהיר וקצר".

"הקרב הזה לא אישי, אני לא ארד לביצה הזאת", אמרה לבני כשנשאלה על יריבה הגדול, ח"כ שאול מופז. "אני לא מתכוונת להתנהל ככה, באנרגיות האלה של כעסים, אני לא שונאת אותו. בסופו של דבר זה מאבק על הנהגת התנועה. שאול עוד לא השלים עם הפריימריז הקודמים. מבחינתי זה ממש לא משנה אם הוא יישאר או לא אחרי הפריימריז, עד כדי כך. ביום שאני אנצח, מי שירצה להצטרף ולתרום - אשמח, אבל אני לא זקוקה להתחייבויות מראש".

במסיבת עיתונאים שקיים אתמול מופז ביהוד, הכריז כי "היום החל המסע להחלפת הממשלה" וכי בכוונתו להוביל את הממשלה הבאה ואת מפלגת קדימה. יו"ר ועדת החוץ והביטחון הדגיש כי בכוונתו להציע ליו"ר המפלגה הנוכחית תפקיד בכיר בממשלה שינהיג, שכן לטענתו "היא ראויה לכך.

חברי הכנסת בקדימה שהביעו תמיכה במופז עד כה, הם אריה ביבי, עתניאל שנלר, יוחנן פלסנר, זאב בילסקי, אבי דוהן, יוליה שמאלוב ברקוביץ', אריה ביבי וישראל חסון.